Abracafuckingdabra!

"I half expected the stupid pale vampire to snap out a wand and cast a stupid spell"



Well, he did... didn´t he?

Btw, jag måste berätta en sak!!!
Första gången jag såg Twilight.. det första jag riktigt reagerade på hos Edward var
hans smala fingrar! !!!


Det är äckligt med killar som har smala fingrar, dom är oftast jättekåta och har skitliten kuk!




Robert Pattinson å andra sidan, lär ju ha en liten, smal, skitig kuk, med tanke på att han slutade duscha för ett tag sen.
Väldigt fräscht, tjejer!

MER FLENS ÅT FOLKET!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Killar med smala långa fingrar har smala långa kukar det är bevisat genom forskning ! Sköööön blogg..är du kille ? Jag skulle vilja dejta dig PUSS vill du träffa mig ? Hur ser dina fingrar ut ? :P

2009-08-12 @ 18:41:45
Postat av: VICKY

HEEY DU KAN INTE ENS FÅ EN LITEN KUK ,RIGHT?

FUCK YOU!!CP STÖRDA TÖNT

2009-08-12 @ 18:44:13
Postat av: Adéle

Du är så wannabe Perez Hilton. Usch.

2009-08-13 @ 16:01:46
URL: http://moonew.blogg.se/
Postat av: Ida

Mister All-girls-love-me-beacuse-i-play-a-vampire-that-sparkles-in-sunlight har uppenbarligen inte fått undervisning i hur man håller sig ren och SNYGG!

2011-06-10 @ 15:16:26
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0