Är Twilight gay?

Ja, det är den frågan många ställer sig.. inte varje dag kanske men nästan!
Jag har svaret på den frågan.. Så nu slipper ni gå runt och undra och undra.. Så här kommer svaret..

Ja, Twilight är gay!
Så där ja, end of story, eller vad säger ni?? Behöver in lite , lite lite lite.... ja vad heter det, lite... ja sån där, ja, lite bevis, ja, behöver ni lite bevis?

Här kommer lite teorier..
och ja... först en liten bild....



Nu teorier, från verkliga livet..

Okej jag hittar inga teorier, det får räcka så här....

Jag måste liksom säga, okej.. en film /bokserie kan inte vara homosexuell, men den kan vara fjollig!
Så min slutsats är att Twilight är fjolligt!! RIKTIGT JÄVLA FJOLLIGT!!
Edward är en fjolla, Bella är en Fjolla, Stephenie Meyer är en fjolla, alla som gillar boken /filmen är fjollor.. I can´t believe it!
FJOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlll


Alltså get a grip, Edward är inte snygg! Han är inte het och han är definitivt ingen vampyrjävel! Okej????
På grund av det faktum att vampyrer inte glittrar!
Ge upp! Twilight suger, MEDGE det!!

Kommentarer
Postat av: BlondEmo

vaddå det är väl inte fjolligt att vara gay???

2011-01-27 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0