Edward Cullen är bög!

Ja ni läste rätt!

Här har ni beviset, dom har ju till och med gjort dockan gay!!!

Dom hade kunnat göra den manligare men nej, dom gjorde den precis som Edward Cullen ser ut i filmen, och ja, den vart gay! För helvete, ni ser ju själva??



HÄR HAR NI JU BEVISET!!

Sluta tjata om Edward, han är upptagen... med en MAN! Ja, en annan man! Så ni småflickor kan tänka på något annat nu, typ era läxor eller nåt, sen går ni och lägger er och slutar fantisera om en creepy stalker som står glittrandes och stirrar ihjäl er så att ni till och med vaknar, när ni ligger och sover!!!! That is not romantic!

Give it a rest, okej? Låt det vara, Edward Cullen finns inte, han exsiterar inte på riktigt! Den "snyggingen" som exsiterar på riktigt, han heter Rober Pattinson, och det kan jag säga er, att han är inte lika dreamy! Okej?
För det första så har han slutat duscha, och det är inte okej, och för det andra så har han inte tvättat håret på skitlänge så jag kan nästan gissa att han stinker skit!

Fast jag vet inte, tycker ni att det låter romantiskt och sexigt så vafan, jag ska inte hindra er, men jag menar, jag skulle hellre rulla runt i en hundskit än att kyssa Robert Pattinson!

Har han slutat duscha och tvätta håret så har han nog inte borstat tänderna på ett bra tag, eller vad säger ni?

Jävligt fräsch kille!
Go get him!


Kommentarer
Postat av: mikka

hahahahah :D faan va skön blogg!

2009-08-20 @ 17:47:18
URL: http://therealmikka.blogg.se/
Postat av: Sofia

HALLELUUJAH! TACK äntligen någon normal själ i denna sjuka Edward besatta värld. Sure filmen är bra, men varför denna hysteri? Och påtal om manlighet, är det inte de kvinnor vill ha?, jo för mig är det ett måste, ett förhållande med en man som mer liknar en tjej, big nono alltså då kan dom lika gärna klassa sig själva som homosexuella och införa en relation med en tjej..



Peace

2009-08-20 @ 17:53:06
URL: http://sofiabensalem.blogg.se/
Postat av: emma

haha, oj du hatar verkligen twilight, själv har jag aldrig ens haft lust att kolla på skiten :p men lägger inte ner tid på en hel blogg, haha

2009-08-20 @ 18:38:39
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: juliana

Haha, håller med dig. he's so gay

2009-08-20 @ 18:43:54
URL: http://thatssoloco.blogg.se/
Postat av: Anonym

MM MEN DEN RIKTIGA ROBERT PATTISON E GAYARE

2010-08-24 @ 20:43:00
Postat av: Ida

hm, hörde att han röker också

2011-06-06 @ 19:30:31
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0