Förlåt!

Jag är hemskt ledsen om jag svikit er, kära bloggläsare!
Nu är det så här, att jag har varken haft tid eller ork, men så fort jag känner mig piggare och skaffar mig mer tid och prioriterar bloggen så kommer det massor av nytt, det kan jag lova er.

Det här har absolut ingenting med Twilight att göra, jag var bara tvungen!!





Jag kan ju säga det direkt! Fan vad snygg hon är! WOW!
Speciellt hennes ögon... verkligen "kattigt"



Alltså jag måste sluta titta på den här bilden, jag blir så jävla yr! Jag mår illa också!


Jaja, nog om det..
Glöm inte det viktigaste av allt....

Twilight SUGER!!! :) :) :).

Puss på er, älskade fans!

Kommentarer
Postat av: Nike

Hahaha, ja, hon är fuul. Typ "hej jag gnuggade ansiktet i kanel innan jag gick hemifrån"

2009-08-26 @ 23:23:00
Postat av: Anonym

Det borde startas en "Kissie sucks"-fanclub istället. Twilight är en kalasbra film. Kissie däremot suger anus. Hon är den mest blåsta blondinbloggerskan världen någonsin skådat. Typ 5 kilo brunkräm per cm av hennes ansikte. Jisses. Hon är inte ens värd att lägga ner energi att klanka ner på.



Ha en bra dag :)

2009-08-27 @ 21:55:10
Postat av: Amme

E du fan du i huvudet om du tycker att twilight suger okej det men att hon e snygg OMG!!!!!!!!!

Har du inget liv fy fan! :O SHIT SHIT SHIT!

2009-08-29 @ 16:51:03
Postat av: Anonym

asso hon ser verklien ut som skit. jävla h*ra

2009-08-29 @ 20:03:37
Postat av: Agneso (:

Ful elr ful?! usch, hatar kissie. >_<

2009-08-29 @ 20:14:29
URL: http://agnesokeso.blogg.se/
Postat av: fck u bitch

fulaste fjortisen ju! jäkla hippie! fulaste idioten i hela sverige!kissie?? = kom hon inte på bättre namn? jävla PISS

2009-10-11 @ 12:35:48
Postat av: Anonym

Snacka om att du är dum i huvudet. Du är iallafall inte normal. Visst, det finns folk som hatar Twilight, men du måste ju inte vara så himla taskig.

Haha, dessutom älskar du bröst-fjortis-wannabe bimbon KISSIE? Hahahaha...vilket skämt...

2010-08-28 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0