Innan du gör något dumt...

Innan du springer iväg till bokaffären med glitter i hjärnan eller går in på internet för att impuls-beställa Twilight-böckerna, så måste jag bara berätta att hela serien är "ass wipe"! Ok?

Jag har läst alla böckerna nu, så nu slipper jag köpa toalettpapper på några veckor!





Men, böckerna är faktiskt jävligt underhållande, och inte på ett bra-trevligt-underbart sätt, utan man irriterar sig igenom alla böckerna och man kan inte sluta läsa för man väntar ständigt på att det ska hända något. Men det händer inget. Det är tråkigt och det suger!
Ska jag erkänna en sak så är faktiskt filmerna mycket bättre än böckerna!

Jag vill ha tillbaka mitt liv, mina dagar jag spenderat åt att läsa böckerna! What a waste of time!

Min åsikt:


Första boken -    Twilight,
var den bästa i hela serien, mer orkar jag inte säga.

Andra boken -     New Moon, det var nog den tråkigaste boken jag läst...någonsin. Har man sett trailern på filmen så behöver man varken läsa boken eller se klart filmen. Jag tycker dom fick med ganska mycket där ( i trailern).

Tredje boken -     Eclipse, helt ok... i slutet av boken, ja!

Fjärde boken -     Breaking Dawn, YAWN! Hahaa, ack så underhållande, jag vill slå Bella jättehårt! Den var helt sjuk, jag ska berätta för dig snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0