Jag hatar inte....

Kan ni sluta använda ordet hata?
Jag hatar inte twilight, jag hatar ingenting.
För det första:
HAT är en väldigt passionerad känsla.

För det andra:
Jag har inga som helst passionerade känslor för Twilight, det har jag förklarat tidigare, men eftersom ni bara kollar det jag nyligen skrivit så antar jag att jag måste fortsätta upprepa saker och ting för vissa tröga twilightfuckfaces!

Och JA, jag vet att jag skriver emot mina egna tankar, men jag är lite splittrad ibland, det bara blir så.. Jag vet att det är irriterande men det är ju bara bra... Eller hur? För ni älskar ju mig så massor! Jag älskar i alla fall er, det ska ni fan veta!


Hm....



Jag säger bara en sak... Mata mig, med meeeer kommentarer och besök. Det gillar jag!
PUSS och sprut i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0