Kära, TwitardFucks!

Jag har haft fullt upp och inte hunnit ta hand om min älskade blogg. Jag vet att de flesta har märkt det men.... jag kommer tillbaka!


(Vad kul att det är någon som följer bloggen) ROFFE, just nu är det så att jag har vänt på dygnet.. Jag vaknade nyss och hinner inte blogga då ni andra är vakna och har ett sk. "normalt" liv..
Och, jag skall även meddela er att jag flyttstädar, och det på grund av min flytt, på Fredag, så jag har mycket att göra och jag är stressad, så jag hinner inte tänka på hur mycket Twilight stör mig!, When it really does!

Så om ni ursäktar, så skall jag fortsätta packa och tänka på mig själv en stund, sen så lovar jag att jag kommer tillbaka med massor av smaskiga bilder och roligt skit om Twilight.

Jag lovar, var inte sorgsna! *torkar era tårar med en utriven sida från Breaking Dawn*




Bella är äcklig!
SJÄLVKLART att hon ska ha rollen som den coolaste och bästa vampyrtjejen, helt iskall och med den häftigaste övernaturliga förmågan. Och självklart ska hon vara coolast och rädda allas liv i slutet på B.D.
Jag gillar henne inte.. Jag gillar inte Stephenie Meyer!

Jag älskar mig själv, så nu ska jag packa!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Twiligt-älskare<3

asså VAD är ditt jävla PROBLEM?! du är fan sjuk i huvet. vill egentligen inte ge dig uppmärksamhet men jag förstår verkligen inte VARFÖR du tar dig tid på att störa sig på dessa personer? du är som sagt SJUK och PATETISK!

usch.

2009-08-14 @ 16:35:10
Postat av: Anonym

tack för att du skapar mer uppmärksamhet runt twilight. oavsett om du skriver att edward är gay eller att bella suger kuk så är det jättebra! du lägger ner tid på och energi på twilight och det är toppen. ett gammalt amerikanskt PR-ordspråk lyder "there is no such thing as bad publicity".



oavsett om du skriver bra eller dåliga saker drar du fortfarande uppmärksamhet till twilight. även om det står "TWILIGHT SUGER" får du alla (oavsett om dom hatar, älskar eller inte vet vad twilight är) att tänka, bry sig om och lägga ner tid på twilight på olika sätt.



det är sådana som du som regissörerna, författaren och alla andra borde tacka precis som jag gör nu. för att du sprider twilight ännu mer (oavsett om det är negativt eller positivt). fortsätt för all del. skriv på. snälla gör det :D ju saftigare och mer desperat, desto bättre.



jag tycker egentligen att du är ganska sorglig, precis som att du antagligen tycker likadant om mig för att jag gillar twilight. men jag ska försöka låta bli att tycka synd om dig och vara glad istället, för att du har hittat något du verkligen vill göra. en sorts hobby antar jag.



du gillar forstås endast litterärt godtagbara böcker själv antar jag? äsch. du behöver inte svara alls. vill bara vara säker på att du vet vad gör :)



lycka till!



ps. tummen upp för alla roliga bilder! kul att se något annat än dom gamla vanliga bilderna.

2009-08-14 @ 16:57:46
Postat av: ella

hahaha, skön blogg! /ella :D kram!

2009-08-15 @ 02:14:04
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: ella

nemen tack! :D puss på dig me! ;)

2009-08-15 @ 02:31:28
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: Hedda

Haha älskar denhär bloggen:)

2009-08-16 @ 01:35:37
Postat av: Anonym

så cool du är som lägger ner energi på något du inte gillar!!!! Lika cool som kissie!

Men kissie är också en patetisk , sjuk , ytlig , äcklig lögnhals?

usch... hoppa du drunknar i en vattenpöl någonstans!

2009-08-16 @ 18:42:34
Postat av: Nike

Haha, jag vet, det är så töntigt. Självklart lär sig Bella kontrollera sig själv skitsnabbt och alla är jätteimponerade och så har hon den coolaste kraften och then she saves the day.

2009-08-16 @ 23:34:40
Postat av: Mr.Pedofil

du suger kuk jävla små hor barn

2010-11-18 @ 14:06:23
Postat av: Mr. Negerfitta

ehh?

2010-11-18 @ 14:07:41
Postat av: jag heter britta. brittas fitta du vet:D

jag heter britta och bor i kumla och är en porrstjärna och undra om du

Anton Wistrand vill ha sex med mig :)<3333333

2010-11-18 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0