Stephenie Meyer SUCKS!!!!!!!!!

Jag ska berätta hur Stephenie Meyer skriver.. hon skriver jävligt illa! Jag säger inte att jag skriver jätte bra men hon har stavat fel och har tydligen inte ens läst igenom boken själv, ja varken hon eller publicisten. Det finns ett redigeringsprogram som jag inte använder, men jag borde.. Och jag kan ju säga att Stephenie överanvänder samma jävla ord om och om igen. DET ÄR UTTRÖTTANDE!!!!!!

Jag tänker såhär, jag är inte bäst på att skriva eller formulera meningar perfekt men jag skulle faan kunna skriva det bättre än henne! Det kan jag fan lova er!

Det är inte bara hennes grammatik som är hemsk, men det är förmodligen skrivet från en 16-årings synvinkel. Jag är beläst och anser mig ganska smart, men jag tänkte aldrig: "OMG, hans armar är så bländande!" eller..", OO Han är så jävla het"...

GE UPP!!





 


Kommentarer
Postat av: Derikonja

Oj det var mycket energi du lagt ner på att han en film.



Väl investerad tid

2009-08-21 @ 00:17:05
URL: http://derikonja.wordpress.com
Postat av: Anonym

vilken jäcäla häxa jhon är.. fyfan va ja hatar henne!!!!!! ABO½

2009-08-29 @ 20:16:30
Postat av: Anonym

Men skriv en bok då, som blir lika berömd som hennes. Skulle inte tro att du lyckas med det.



ASSÅ ORKA KLAGA HELA TIDEN, har du inget annat och göra eller?



Är du värsta Hannah Montana fan:et eller ?



2010-07-12 @ 12:22:38
Postat av: helly

tyckte din blogg var rolig först,

nu är den bara tragiskt.



vad sägs om att lägga ner din energi på annat än att hata en bighit film? (böcker)

2010-07-13 @ 13:23:08
URL: http://helly.nu
Postat av: Sofia

Okey, vadå att hennes grammatik är helt fel?

Har läst igenom din blogg och du är fan värre på att stava och formulera meningar än vad hon är !

Spendera din tid på att göra något annat, jävla kioskmongo !

2010-07-30 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0