Twilight fanfucks!

Varför läsa "the twilight saga"  när den är så dålig!?

Jo, du förstår, twilight går att jämföra med en överkörd grävling eller dina nakna mor eller-farföräldrar! Det går inte att titta bort, även fast man vill! Även fast det är det vidrigaste man någonsin sett så går det verkligen inte att titta bort, för man MÅSTE se det!
Tänk dig själv, att du råkar se din mormor eller morfar naken, det är inte OK! Precis så känner jag för twilight! Det är äckligt!


Förstår du lite bättre nu?





Jag skall även tillägga att det är FEL att fantisera om påhittade s.k Vampyrer! SLUTA!

Twilight förstör hela konceptet om Vampyrer, för när jag var liten, var jag skiträdd för vampyrer men efter att ha läst böckerna och sett filmen så varje gång jag hör ordet Vampyr så tänke jag på en bunt fanatiska småflickor som får ståkuk för en homosexuell oskuld som är så gay att han glittrar.
Hallå, ni hör ju själva!



I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahah..

2009-08-07 @ 18:25:32
URL: http://linny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0