Twilight-fuckholes!

Kommer ni på något bra att säga om böckerna / filmen ÄN att Edward är så underbaaaar och så snyyyyg *tihii* och han har så vackra ögoooon (linser), så ska jag fan ge er lite cred!

Men barn!
Om ni vill läsa om riktiga vampyrer (som inte glittrar!!!!!) så föreslår jag Anne Rice´s böcker!
Orkar ni inte läsa, och vill se på film så föreslår jag "Nosferatu" eller "En vampyrs bekännelser" ("Interview with the Vampire") ...
Jag föredrar "Det våras för Dracula"




Alla ni twi-tards är så hjärntvättade av Meyer att ni inte kommer att kunna bli friska, ni kommer att ligga på ålderdomshemmen när ni är 89 år och fortfarande vänta på att Edward ska smyga in genom fönstret när ni ligger och sover och stå och stirra på er.

Wow, vad jag är bra!


Shooo!

Kommentarer
Postat av: Amanda

FUCK YOU

Jäkla idiot skaffa dig ett liv!

Om du inte gillar något strunta i det du är patetiskt som skapar den här bloggen!

Jag tycker inte twilight är super bra så jag bara struntar det jag är inte en asshole som du som inte respekterar att vissa andra kanske gillar det!



VÄX UPP!!

2009-08-07 @ 20:27:48
URL: http://movies.bloggsida.se/
Postat av: *suck*

öhm.. jag håller nog med tjejen här ovan..

vad är det för liv du har genom att blogga dagligen hur dåligt' Twilight' är?

2009-08-07 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0