Twilight Sucks!

Hela innerbörden av böckerna är:

Spendera hela ditt liv åt att söka efter din odödliga själsfrände..som glittrar, sen så vänder du ryggen åt din familj och alla människor du älskar!

Du ger hela ditt liv åt ett missfoster som står och tittar på dig när du ligger och sover. Ok om man ligger bredvid varandra och man vaknar upp och ligger och tittar hur vacker den man har bredvid sig är, men fan, Edward går över gränsen! Creepy!



Jag vart sugen på böckerna för jag tyckte att filmen var helt ok och trodde att böckerna var bättre, men att tro, är inte att veta!

Worst. Misstake. Ever.



Get over it!
Men jag å andra sidan försöker få ut budskapet att Twilight suger! Det är ju sant! Jag har så jävla rätt och ni vet det!



"För att bli av med din Twilight besatthet, bli besatt av porr. Mycket bättre och det ger dig samma ståkuk Edward ger dig just nu!" - Anonym


Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

hur kan du hata twilight så mkt att du orkar ha en blogg om dt..? elr äre ännu en patetisk person bakom denna blogg som försöker ta sig upp på toplistan genom att dissa ngt som så många andra älskar?? jag hatar ormar, men har jag en blogg om hur mkt jag hatar dom? nej juste! get a life fucking bastard!



btw, socker stavas sugar på engelska, inte suger!! ägd!

2009-08-08 @ 13:03:18
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hur kan man älska twilight så mycket att man orkar ha en blogg om det? Same shit, but different.

Btw, mycket stavas mycket och inte mkt. Det stavas det, och inte dt. Eller stavas eller, och inte elr. Är det stavas är det, och inte äre. Topplistan stavas topplistan och inte toplistan. Något stavas något och inte ngt. Just det, stavas just det, inte juste (som faktiskt egentligen är samma som schysst)

Så länge jag tycker att det är löjligt att folk inte får tycka olika tänker jag försvara Twilight suger-dude (inte för att jag tror det behövs, men jag gör det ändå).

Skulle du vilja att folk skrev "get a life fucking bastard!" till dig för att folk inte har samma åsikt som dig? Tänkte väl det.

2009-08-08 @ 22:14:03
URL: http://metrobloggen.se/babaganoush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0