twIlight


Kommentarer
Postat av: hanna

jag är galen i twilight så jag kan inte förstå att ni kan hata det, men ni får la tycka så om ni vill. däremot kan jag ju säga att redigeringen av den printscreenen är ganska fail :p ni har nämligen glömt där nere, "results for: twilighpt"



och ja ja jag vet att det är en skitsak att kommentera om , men iallafall. ^^

2010-01-01 @ 19:27:30
URL: http://snabbpasta.blogg.se/
Postat av: Jag som älskar Twilight, men den här bloggen: klockren sometimes!

Asså, du får tycka som du vill och blabla.. Men allvarligt talat, du sökte på twilighpt och när resultatet dök upp så skrev du garbage i sökrutan. Hur dum tror du vi är? Fail. Aja

2010-07-11 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0