Twilight can suck it!



Kommentarer
Postat av: simonblomm.

asså.



för det första.



såg twilight förra året. jag = förtrollad.



satt med böckerna och cola i 121 dagar.



MEN JAG GÖR INTE EN FUCKING BLOGG OM DET!



för det andra.



Jag såg New Moon nyss. Jag = beroende.



MEN JAG GÖR INTE EN FUCKING BLOGG OM DET!



för det tredje.



skaffa ett liv, stop hatin' on Stephanie Meyer.



det bevisar att du är avis på en av dom bästa författarna nånsin. HON HAR FÅTT MASSVIS MED PRISER FÖR BÖCKERNA!



asså. twilight är som en religion.



det finns lika många kristna som det finns twilight älskare.



så skaffa fakta innan du "livlöse" gör en blogg om det.



XoXo / simon blomm. ;)

2009-12-04 @ 22:07:21
URL: http://simonblomm.blogg.se/
Postat av: Nike

Simon: Så bara för att många gillar något måste det betyda att det är bra?

2009-12-05 @ 09:43:39
Postat av: Anonym

hon i trailern säger att hon hatar Twilight, att värden vore en bättre ställe om twilight inte fanns.. bla...bla..bla men i slutet sitter hon och läser böckerna, och ser inte ut att ha något emot det, sååååå gillar hon dom eller inte, hon borde bestämma sig!

2010-07-28 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0