New Moon är VIKTIGT!

Det är väldigt viktigt för tv4-nyheterna att berätta hur många miljoner New Moon drog in, bara under natten... efter att ha haft ett hjärtskärande reportage om hur 1.5 BILjoner barn, varken har mat eller vatten!


Det är helt sjukt. Vad fan är det för jävla värld vi lever i??

New Moon, är fånig och skrattretande.. Och ni är helt jävla hysteriska som går på allt tjaffs om "den underbara kärleken" SOM INTE EXISTERAR.

Jag kommer att börja älska Twilight när det i mitt rum, står en glittrande vampyr och stirrar på mig när jag ligger och sover. Då ni!
Men ni andra har väl redan upplevt det? Eller så väntar ni fortfarande på att "den rätte" ska hoppa in genom ditt fönster, stå och stirra på dig och glittra! Yippie!


Fuck off, TwilightFucktards!


Kommentarer
Postat av: cecilia

HAHA, detta var det roligaste jag sett! Du måste ha alldeles för mycket fritid och inget socialt liv överhuvudtaget :D varför lägga så mycket energi på något du hatar? så onödigt...

2009-11-20 @ 17:37:51
Postat av: Anonym

Och jag hatar dig :D

2009-11-20 @ 17:39:02
Postat av: Josefine

Har du sett Twilight? Har du ens läst böckerna som filmerna är baserade på?



Vad stör det dig om folk gillar böckerna? Eller filmerna? Jag skiter fullständigt i dina åsikter och tar inte åt mig av något du säger, jag förstår bara inte hur fan du kan bete dig som du gör. Jag gillar böckerna och den filmen jag har sett är bra. Men det finns det många filmer som är. Ska du göra en blogg om alla andra filmer som en stor mängd människor råka tycka om också eller?



Och eftersom du verkar vara så arg över att tv4 berättar om hur mycket pengar New Moon har dragit in efter att dom berättat om ungar som svälter så kanske du ska ta och göra något åt den saken istället för att sitta här och klaga över att folk har ett liv där dom faktiskt läser och uppskattar film.

2009-11-20 @ 17:55:16
URL: http://watchyourstep.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ju så jävla rätt !!

2009-11-20 @ 18:19:44
Postat av: nea

det sjukaste är att du orkar ha en blogg om det.

Hat är en passionerad känsla you know.

Men jag kan inte förneka att jag håller med delvis.

//en twilight fucktard

2009-11-20 @ 18:34:11
URL: http://barkas.blogg.se/
Postat av: sara

hahaahaha du är så jävla sköön!

2009-11-20 @ 18:51:50
Postat av: Anonym

så störd du är? Oo

Jag menar jag älskar inte twilight, men palla ta i??Oo..

2009-11-21 @ 12:43:29
Postat av: twilight <33

du har ju så jävla... FEEEL!! love the twilight saga!!<33

2009-11-21 @ 17:22:14
Postat av: Anna

Orka? Get a life.

2009-11-21 @ 17:25:23
URL: http://bonjourthisisme.blogspot.com
Postat av: Elina

Twilight ÄGER!

Och du, jag vill inte ha en glittrande vampyr, jag vill ha en hråig varulv 8D

2009-11-21 @ 17:25:42
URL: http://elinaflickan.blogg.se/
Postat av: Milla

Du gillade aldrig typ barnprogram och sånt när du var liten heller? Bara för att det inte finns på riktigt betyder inte det att man inte kan uppskatta det, tycker du verkligen att alla böcker och filmer i världen ska vara baserade helt och hållet på verkligheten?

Stackare, du kan ju inte ha någon fantasi.

2009-11-21 @ 17:28:07
Postat av: clara

asså herregud du är ju helt jävla fucked up ! så himla patetiskt att ha en blogg där man skriver om hur mycket man hatar twilight. varför har du ens en blogg ? hur orkar du ens skriva ?! vilken sjuk jävel du är !

2009-11-21 @ 17:31:03
Postat av: twiheart

Du är patetiskt slår vad om att du en tjock mobbad idiot som inte har något liv och tid att göra sånahära bloggar.

2009-11-21 @ 17:36:29
URL: http://twiheart.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

The Twilight Saga ÄGER! Och typ 99 % av alla filmer är påhittade?

2009-11-21 @ 17:37:00
URL: http://freestylebyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag kan inte förklara hur mycket jag älskar den här bloggen.

2009-11-24 @ 16:13:53
Postat av: Anonym

Hahaha så sjukt nice blogg.

Alltså far åt helvete alla ni som bara "Men fan orka, skaffa ett liv, varför lägga ner så mycket tid" och blablabla.

Som om inte medier och allmänheten lagt mycket tid på att förgylla twilight nåt så in i helvete!!!!

Shit, alla som älskar twilight är ju patetiska konservatister allihopa, som vill att tjejer ska vara patetiska och hjälplösa!



Fan den som ska skaffa ett liv är bella istället för att bara skrika " OH NEJ edward rädda mig!!!".



Bara fortsätt skriva, det är skönt att någon fortfarande har vettet i behåll.

2009-12-02 @ 22:14:23
Postat av: Nemo

Jag kan hålla med dig med flera av dina åsikter om Twilight... men hur du publicerar det är då inte särskilt skickligt.

Du verkar inte läsa igenom dina inlägg och jag får verkligen ingen bild av att du skulle vara så intelligent som du påstår dig vara.

Vilken fullt fungerade människa skriver i samma mening att en annan människa skriver som en 7-åring (även om det förvisso är sant) och stavar senare fel på "speciell" som man tidigare i meningen påstår att den andra människan kan stava till? Då gör man bort sig...



Dessutom är det bara synd när jag ser hur samhällsskadad du är! (... Vilket bevisar att du inte är så stark mentalt som du påstår. Då du tydligen blivit hjärntvättad av samhället.) Nyheterna är inte till för att man enbart ska berätta sorgliga saker ... nyheterna är till för att berätta "nyheter".

Och det var tydligen en nyhet, hurvida mycket pengar New Moon drog in på premiären. Precis som det var en nyhet att folk svälter.



Du borde börja publicera dina inlägg skickligare så skulle det bli mindre motsägelsefullt och dina poänger skulle inte försvinna i dina egna fel.

Det skulle bli mer underhållande att läsa i sådana fall, och du verkar ha den tid som krävs!

2010-01-23 @ 20:30:37
Postat av: Anonym

Om ni blir så jävla upprörda av denna blogg, varför änns orka komentera då? Ska hon få den uppmuntran att få många komentarer. Jag menar hon bloggar ju såklart för att hennes blogg ska bli känd på att skriva duma saker om Twilight. Så varför änns gå in på bloggen :O

Fuck off!

2010-07-12 @ 18:27:36
Postat av: Anonym

Alla jävla miffon som skriver att de hr inte e bra kn gå o skjuta sig själva!!!!! Det hr e världens skönaste blogg, end of story!!!!!

2010-07-27 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0