Vänta nu, ditt lilla TwilightOffer!

För er som är nya här inne på min älskade blogg, så vill jag meddela er att jag har läst böckerna. Jag läste ut (halva) Midnight Sun, när era föräldrar hade sex och kondomen sprack.... så, sluta attackera mig nu.

Och ni som skriver 3 meter långa mail och kommentarer till mig om hur fel jag har och att ni "inte bryr" er. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA. Fyfan vad pinsamt! Bryr ni er inte, så skit i att maila mig, kommentera och sluta gå in på min blogg om den är så dålig!


Det här är mitt intresse och min hobby, som jag gör på fritiden när jag inte har lust att ha ett liv och bara känner för att skriva av mig.

Dagens fråga: Har du läst Midnight Sun, eller leker du bara att du vet ALLT om Twilight?


 


Kommentarer
Postat av: Camila- Jag designar din blogg♥

Heej!:)

Jag vet inte allt om Twilight och har inte läst Midnight Sun! Men jag tycker att dom andra böckerna är riktigt bra;)

Vill du berätta vart du hittade Midnight Sun?:D

2009-11-21 @ 18:16:17
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: bari

ååååååååh ahahahhahaha snälla kan du inte visa ett av de där mejlen?

2009-11-21 @ 22:26:34
Postat av: nea

HA-HA.

jag har läst Midnight Sun:D

2009-11-22 @ 16:41:36
URL: http://barkas.blogg.se/
Postat av: Soffia

hahaha! ÄLSKAR DIN BLOGG!!! den är sjuuuukt roliig! Jag har läst böckerna (inte midnight sun) och sett "filmerna" och jag ÄLSKAR DOM!!! Men dt gör bara din blogg desto mer rolig! Älskade den "Edward Cullen 108 year old virgin" HAHAHAHA ASROLIG!! :P Iaf jag har varit sjjukt besatt av RPatz och älskar fortfarande serien, men jag fattar inte dom som typ blir arga och sura över din blogg?!?! Vad är felet på dom ?

2009-12-12 @ 01:03:31
Postat av: Vera

Jag har varit beroende av Twilight men det har släppt nu men så fort midnight sun kommer ut på svenska ska jag det...det enda sättet att läsa den e på internet bara för att en Hacker kom in i SM data och läste den innan den var färdig så hon la dsen på is! om nu Nea har läst midnight sun måste hon vara as bra på ENGELSKA!

2010-07-11 @ 21:43:14
Postat av: Sofia

Jag har läst Midnight Sun. Den var riktigt bra.

Den var väldigt lätt att förstå.

2010-07-16 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0