Edward Cullen på halloweenfest!

Min bror ska på halloweenfest och vill klä ut sig till Edward Cullen...
Helt ärligt!

Jag satt med knytnäven i käften och led! Men jag kände att jag måste lära mig att vara tyst. Jag vill ju inte förstöra hans våta halloween-dröm.
          +      

Peruk + Fula kläder + Edward Cullen Body Glitter = Usch!


Morsan tyckte att det var en jättebra idé.
Hon sa: - Ja men vi kan väl sminka honom vit i ansiktet, köpa vampyrtänder och sminka honom som en brud runt ögonen...... sen så häller vi en hink glitter på honom. Bra mors, du har förstått vad det här handlar om!


Jag säger inget mer, så har jag inget mer sagt!

Sho! 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla berätta hur seriös du igentligen är med hela den här bloggen (:



vet att du igentligen ÄLSKAR twilight! för hur moget är det att skapa en hel blogg utan handling.? :(

2009-10-27 @ 15:57:44
URL: http://ellesander.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad roligt att klä ut sig till Edward! Det ska jag göra på nästa fest! :D:D:D:D

2009-11-04 @ 17:59:14
Postat av: Anonym

Hallå är du konstig eller denna blogg är ju helt värde lös och som du skrev i ett annat inlägg som kom upp att du hellre skulle rulla dig i hund skit än att kyssa Robert, gör det då rulla dig i hund skit! Jag tror att du egentligen bara försöker vara cool!! Och du är välldigt barnslig och elak med dina fula och äckliga bilder!

2011-07-30 @ 17:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0