"Eddie, mata mig med din säd!" - Bella S.

Twilight sucked more than your mother on a Friday night!

Varför kan ni inte bara acceptera att jag har mina åsikter om Twilight!?

Kan ni bara suck it up och låta mig skriva det jag vill... inte för att jag bryr mig om era 3 meter långa brev till mig, det är ju inte så att jag läser igenom dom.
Precis som om jag skulle bry mig vad någon annan tycker eller tänker, om min blogg (Tack för er vackra uppmärksamhet).

Och nu pratar jag om Twi-Tards, med andra ord, ni som får ståkuk av Twilight... och inte er som håller med mig *high five*.






Twiligt är SÅ dåligt! Att varje gång jag hör någon annan säga "Twilight" eller om jag ser en affisch eller om jag ser de svenska versionerna av Twilight, så är det riktigt jävla traumatiserande. Jag får seriöst psykbryt och ont i hela kroppen. Jag skulle vilja bränna upp alla ex. av Twilight, samt Stephenie Meyer!

Ja, jag tycker seriöst att det skulle kännas uppfriskande!

Blir ni provocerade nu?
Seriöst, jag har väl rätt till min åsikt? Och jag kan inte hjälpa att jag blir populärare än er på att välja att skriva om just detta! Eller hur?

Rätta mig om jag har fel!? Eller nej, förresten, jag har rätt. Håll bara med och le ett stort och fint leende! Wihiii


Kommentarer
Postat av: Marisa

Hahahaha, du säger åt oss Twilightfans att du inte bryr dig om vad VI säger. Men tror du verkligen, seriöst, allvarligt att VI give a f*ck om vad DU tycker om twilight? NEJ. we DON'T!

2009-09-09 @ 20:38:48
URL: http://twork.blogg.se/
Postat av: n-nadja

asså!

jag tycker såhär:

jag HATAR verkligen Kristen Stewart, vet inte varför, eller jo, hon tar min robert...

men twilight.

NEJNEJ, asså, jag tycker såhär.:

du har rätt till att tycka vad du vill, jag bryr mej inte om du lägger upp att du hatar twilight... de e ngt som du själv bestämmer och vill visa din åsikt.

men sen så tycker jag såhär:

att twilight inte suger, och du kanske hatar mej nu när jag säger att jag älskar twilight, mer än typ... aja, kmr på ngt bra just nu, men endå.

och jag vill bara säga såhär:

tror du att du e poppis bara för att du visar att du inte tycker om twilight?!

ehm, jag tror att du e på långa vägar på att ens någon skulle tänka på att TÄNKA den tanken, så ja...

de var nog de jag ville ha sagt.

hejdå :)

2009-11-20 @ 23:18:24
Postat av: elin

"Twiligt är SÅ dåligt! Att varje gång jag hör någon annan säga "Twilight" eller om jag ser en affisch eller om jag ser de svenska versionerna av Twilight, så är det riktigt jävla traumatiserande. Jag får seriöst psykbryt och ont i hela kroppen. Jag skulle vilja bränna upp alla ex. av Twilight, samt Stephenie Meyer!"



asså hur mår du egentligen? verkar inte som att du mår så bra? hahaah

2010-07-11 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0