Edward Cullen SUCKS!

Själva böckerna:

Saknar egentligen någon väsentlig handling. Jo, det är nåt vagt om att Bella ska offra hela sitt jävla liv för en tråkig kille (men dah, han är ju snygg?) och då har Steph försökt bygga en historia av det och ibland slänger hon in lite konstiga vampyrfighter. Sen handlar det mest om hur snygg den tråkiga killen är. Och han är verkligen inte snygg, inte någonstans! Han ser ut som stryk!



Edward:

Edward, Edward, Edward. Vart ska jag börja. Det jag inte fattar med Edward är hur säkert hundratusentals tjejer kan läsa böckerna och bli helt galna i honom. Det drabbades jag aldrig av under min twilight-period. Jag tänkte typ, "jaha, eddie, han verkar ju vara en, eh, kul kille INTE". För om sanningen ska fram är han fruktansvärt tråkig. Han har ingen alls personlighet. Bara tråååkig. Men det kanske värsta är, och det här handlar även en stor del av böckerna om, är hur han, oj stackars eddie-peddie, verkligen försöker hålla Bella borta från honom, han vill inte skada henne, men ånej, han kan inte leva utan henne!! Ahhhhhhrgrgkdfsd. Och jajuste, han glittrar?! So gayyyy.




Jag behöver fan inte ens måla eller skriva något på bilden. HAHAHAAHA FAN VAD FUL HAN ÄR!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjena, håller såååmed dej!

Varför gillar folk egentligen böckerna och filmerna!

Btw. Hur får du musik på bloggen??

2009-09-21 @ 22:14:34
URL: http://linneautanx.blogg.se/
Postat av: China <3

vad är det för fel med att va gay????

2011-01-27 @ 15:28:59
Postat av: Ida

Öh. Sminkar han sig eller? Det är fan bögigt.

2011-07-11 @ 23:08:59
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0