Tävling!


Wanted: Stephenie Meyer!

Min granne läser Twilight, och jag säger det direkt att om hon säger ett ord om hur snygg Edward är eller hur fantastiskt bra boken är så ska jag fan ge henne en fet smäll.

Hon har till och med en klatchig nyckelring som det står, inget mindre än.... kan ni gissa???? ahhehehe.

Ja, ni gissade rätt, det står "Twilight" på, den är jättefin! Verkligen, bra kämpat!

 

Men....jag hörde henne stöna och säga att författaren sög. Hon har INGET annat att skriva om, så hon måste beskriva ALLT i miiiiiiiiinsta lilla detalj, så man hinner bli trött och slänger boken åt helvete, sen så läser man den inte igen...



Jag vet att när jag gick i lågstadiet så skulle jag skriva en liten saga... Då skrev jag allting, jätte dealjerat för att FYLLA UT den dåliga skiten man skrev om.

Men jag kan tänka mig att det hände mer i min saga, som var på kanske 10 sidor! Även fast jag skrev, precis som Steph gör nu, så hon måste ha hittat min saga och gjort precis som jag. JÄVLA SUBBA!!!

Jag måste tillägga att min saga, var mer verklighetsbaserad och verklighetsförankrad liksom, än hennes s.k "vampyr"-böcker!

LOL!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hon skriver verkligen KASS, hur fan har ett förlag kunnat ge ut detta? Till och med Liza Marklund framstår som en skrivartalang i jämförelse.

Jag tänkte läsa böckerna, men jag vette fan...orkar man?

2009-09-07 @ 21:43:57
Postat av: Louise

JÄVLA IDIOT OFTA MAN SKRIVER SÅ OM EN SOM INTE KAN FÖRVARA SIG, HON HAR FAN INTE GJORT NÅGOT MOT DIG DIN JÄVLA IDIOT ! JAG SKA FAN KOMMA & FUCKA UPP DITT FACE . DU HAR FAAN INGET LIV GÅ & DÖÖ DITT RUTTNA AS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-09-08 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0