Stephenie Meyer skriver som en 7-åring!

Alla böcker innehåller bara frågor, svar, frågor, svar, frågor, svar och frågor och svar! KOM IGEN!!!
Det finns ingen kreativitet alls i böckerna. Alla meningar börjar med "Jag" eller "I" (för er som läst eng. versionerna, som jag).

Det finns inget nytt i berättselsen och det finns ingen speciell stil. Stephenie Meyer är sämst, med andra ord!

Hennes böcker är precis som alla andra skitböcker:
Dom träffas, dom blir kära, dom gifter sig, dom får ett litet barn, det lilla barnet blir kär, och sedan gifter sig.
Hallå!
HAHA! Så jävla genomskinligt, det är inget nytt, det är inget som vi inte redan visste.

Rätta mig om jag har fel!? (Jag vet att jag har rätt så det spelar ingen roll ändå!)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Hon kan väl vara hur genomskinlig hon vill, hon är super populär och rik. Jag skulle lätt skriva en bok som en sjuåring för pengar. Hon är typ skitsmart?

2010-07-15 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0