Stephenie Meyer SUGER!!

Jag ska berätta hur Stephenie Meyer skriver.. hon skriver jävligt illa! Jag säger inte att jag skriver jätte bra men hon har stavat fel och har tydligen inte ens läst igenom boken själv, ja, varken hon eller publicisten. Det finns ett redigeringsprogram som jag inte använder, men borde.. Och jag kan ju säga att Stephenie överanvänder samma jävla ord om och om igen. DET ÄR UTTRÖTTANDE!!!!!!

Jag tänker såhär, jag är inte bäst på att skriva eller formulera meningar perfekt men jag skulle faan kunna skriva det bättre än henne! Det kan jag fan lova er!

Det är inte bara hennes grammatik som är hemsk, men det är förmodligen skrivet från en 16-årings synvinkel. Jag är beläst och anser mig ganska smart, men jag tänkte aldrig: "OMG, hans armar är så muskulösa och vackra!" eller..", OO Han är så jävla het"...

GE UPP!!



Är det bara jag eller har någon annan också insett att Stephenie Meyer är Bella, fast typ 50 kg tyngre!?


Kommentarer
Postat av: Nike

Och så måste man ju älska den härligt högerkristna känslan som böckerna hela tiden har.

2010-01-04 @ 22:44:33
Postat av: Kajsa

Hej

jag håller med dig helt om att böckerna är grymt dåligt skrivna och att det är mer en besatthet än kärlek. Men jag är ändå nyfiken; vad exakt är det med Twilight du inte gillar? Liksom, skulle du kunna göra en punktlista eller något? :P

Håller på med en bok själv, och vill gärna veta vad jag ska tänka på :)

2010-07-11 @ 20:57:08
URL: http://livetmedautism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0