Svar på era frågor, Twilight FanFucks! Del 2

1. Vad har du för typsnitt på rubriken?
Courier New använder jag mig av till all text på bloggen!

2. Tror du att du skulle ha gillat twilight böckerna mer om de inte var så kända?
Nej, dom hade fortfarande varit lika dåliga. Dom hade fortfarande varit skrivna av en kvinna som aldrig skrivit ett skit innan hon började skriva på Twilight, baserad på en dröm som hon haft om unga glittrande s.k vampyrer.

3. Stör du dig på alla Twilight hemsidor?
Jag försöker att inte störa mig på andra människors åsikter. Men när det handlar om Twilight och folk skriver iq-befriade saker. Då stör jag mig!
Men proffsiga bloggar och hemsidor som är gjorda för enbart Twilight, det tycker jag är modigt av dom och det är kul det dom gör. Faktiskt lika intressant som min blogg, fast tvärt om!

4. Har du sett New Moon?
Ja, jag har sett New Moon och det var det värsta jag sett i hela mitt liv. Jag vill ha tillbaka mina 116 dyrbara minuter!

5. Den sista, hur gammal är du?
Jag är lika gammal som du, plus några år!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Enligt dina inlägg så tycker du att Twilight-fans är tjocka,har inget liv och är fjortisar. Det är fel.

Många av mina vänner gillar Twilight och de är inte feta eller fjortisar! Jag är heller inte fet eller en fjortis.

Jag säger inte att din blogg inte är bra, den är riktigt rolig faktiskt. Men bara för att du inte gillar Twilight behöver du inte dra alla Twilight-fans med samma kam (hoppas att du förstår ordspråket!).

Så snälla, gör inte alla Twilight-fans till en enda stereotyp.

Tack för att du läste min kommentar.

2010-07-16 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0