Bruden alla hatar är nu tillbaka!

Saknat mig? Troligtvis inte XD

Om man bortser från att jag vill retas lite med er som klagade nå fruktansvärt förra gången, så vill jag bara dela med mig av ett underbart ögonblick.
Så här, vilse på Youtube klickar jag omkring, från ingenstans klickar jag fel och en video kommer snabbt upp.
Inte mindre än någon sorts twilight-intervju. BLÖJHOSCHPUNKELLSCJLÖSZM.

Förbrilt försöker jag klicka bort den, MEN, snart hör jag hör ingen mindre än Robert Pattinson börjar prata om Edward.
Robert dissar Edward i all detta prat. Jag hör tydligt hur han dissar Edward HÅRT.
Åh, det var såå underbart! Patten <3

Frågan var ungefär liknande (översatt för mindre intelligenta);
"Vilken blir den roligaste scenen att spela in i Breaking Dawn?"
Och snubben förklarar att scenen då han ska bita sönder kuddar istället för Bella.
Frågan; "Varför?" uppkommer och han svarar så fint att han tyckte det var så fruktansvärt ironiskt att Edward biter sönder kuddarna istället för något annat.
Det är ironiskt. Slit sönder Bella istället.
Nej, jag menar han kunde bitit sönder något annat? Sängstommen? En palm utanför för huset? DUUH!

Sedan kommenterar han att Bella är vidrig när hon håller på och rullar runt med alla killar i Forks.
Och han retades tydligen med Taylor när han hade sin eftertraktade naken scen.
Tydligen stod Taylor i naken i regnet medan Robert skulle kläcka ur sig typ två meningar.
Och med flit glömde Robert bort de ynka raderna onormalt många gånger.
 "Oh sorry I forgot what is was again!"

Stackars Taylor fick säkert både urinvägsinfektion och förkylning. Illa.

Jag klickade vidare igenom den lilla raden videos och hittade ett nytt klipp.
Jag varnar er, nu måste ni hålla i er.

- Ashley Green, ska tydligen agera emot  snusk-Miley Cyrus i en ny film. HORRIBELT. USCH OCH FY!

- Robert Pattinson har nominerats till "Sexiest man alive" i år igen. SNÄLLA, VI BÖRJAR BLI UTTRÅKADE.

- Anna Kendrick på Comic-con tillsammans med Billy Burke. VEM FAN VILL SE BILLY BURKE?!
Och dom ska inte ens promota Twilight! (Kanske patetiska Billy...jag är dock osäker)
Anna Kendrick är bara där för en annan film hon ska vara med i. IN. YOUR. FACE TWILIGHT.

Over and out. 


Gästbloggare >>> KLICKA <<<




Kommentarer
Postat av: SONJA.

FEBRILT heter det. Inte förbrilt. Eloge till dig för att du försöker använda svåra ord i alla fall.

2010-07-28 @ 16:46:50
URL: http://isonic.blogg.se/
Postat av: Frida

alla hatar inte dig, fett många som diggar dig jue! ;)

gör fler inlägg!

2010-07-28 @ 18:09:50
URL: http://monkiiss.blogg.se/
Postat av: non

det är sjukt hur mycket du hatar twilight, onödigt kan man tycka, att lägga så mycket jävla energi på nått man hatar sååå mycket. Lägg din energi på nått du gillar istället och acceptera att alla har olika åsikter. Det ät elakt av er att klanka ner på människor som älskar något så mycket som fansen gör, de kommer ändå inte göra någon skillnad vad du skriver här i bloggen, de som älskar filmerna och böckerna kommer förtfarande göra det. och nej, jag är inget twilight fan.

2010-07-28 @ 21:15:54
Postat av: Anonym

jag fattar inte? varför skaffa en blogg om något du hatar? ;o du verkar ju vara väldigt insatt i det iaf, fattar inte varför du klagar över något du lägger massa tid på , nämligen en blogg som handlar om twilight och twilightparodier?

2010-07-28 @ 22:08:56
Postat av: Herr TL

För er som inte fattat det GÄSTBLOGGAR Mrs Ernst här. Det är inte hon som skapat bloggen!



YOU GO MRS E! <3

2010-07-28 @ 23:02:10
URL: http://donaukinder.blogg.se/
Postat av: Ida

Uppdatrera mer <3

2010-07-29 @ 11:13:31
URL: http://.taxelax.blogg.se/
Postat av: Twilightälskare!

Jag håller med non och .

Varför skapa en blogg om något man hatar? :O

då lägger man bara en massa energi på det coh ja, det verkar som om du/ni är väldigt insatta!

Om man hatar nåt så behöver man ju inte bry sig !

2010-07-29 @ 13:06:04
Postat av: Anonym

HAHA neej bara Saknat eeer sooo!!:)

NII HAR SOO RIGHT!

2010-07-29 @ 16:36:17
URL: http://ayanpayan.blogg.se/
Postat av: Frida

har bytt blogg till ->>>> www.kanzii.blogg.se , jag var "monkiiss" förut ;) haha, just so you know!

2010-07-29 @ 18:49:08
URL: http://kanzii.blogg.se/
Postat av: Sara

Men dumma dumma twihards. Ni som gillar Edward, Jacob, vampyrer, and so on. Ni som älskar twilight helt enkelt, ni som fantiserar om Edward - hur han kysser er, hur hård hans marmorhud är mot er mjuka varma hud - kan ni inte ha lite distans till det hela? Själv gillar jag twilightidén ganska mycket, det är skönt att hitta en bok man gillar och som man kan "rymma in i" för ett tag, en fantasivärld helt enkelt.



Men ni måste ju ändå TÅLA att folk driver med er fantasivärld! (Som inte är eran personliga fantasivärld egentligen, det är Stephenie M;s..) En människa som har hittat på en story, en story som är ganska fascinerande MEN väldigt YTLIG! Det kan till och med jag förstå, trots att jag är/har varit en av dem som är lite kära i själva "Edward/Bella"historien. (kanske lite kär i Robert Pattinson/Edward Cullen också... Och Jasper.. Eller Carlisle...mmmm..host)



HUR SOM HELST... Det är JÄTTEROLIGT att driva/skoja om Twilight! Ni behöver inte ta det som ett personligt påhopp, folk har genom alla tider ALLTID skojat om populära saker!

2010-07-29 @ 19:08:45
Postat av: Clara

Haha you go Mrs Ernst!



PEEEENIS!



PENIS YOU SAY?



OH YES..



haha

2010-07-29 @ 21:12:31
Postat av: ÄLSKAR TWILIGHT SAGAN.

jaha du gillar inte miley heller? ja nu kom jag på vem du måste gilla, BAMSE!!haha

2010-07-29 @ 22:58:24
Postat av: Anonym

Läs inte bloggen om ni har något emot den vissa tycker den e underhållade^^

2010-07-30 @ 09:19:55
Postat av: Alexandra

Såååååå skön blogg ;)

"Twilight sucks" True, True, True!

...Haha...

2010-07-30 @ 10:19:18
URL: http://roock.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahah vad heter videon ,elr hur många de nu va?:D

diggar din blogg som!

2010-07-30 @ 12:00:01
URL: http://sandraochcatarina.blogg.se/
Postat av: ilona

haahhah bästa : http://www.youtube.com/watch?v=vHkPJ1ACLrg&feature=player_embedded

2010-07-30 @ 16:41:33
Postat av: B

hahahah fattar ni inte?!



Det är ju för fan Kissie som skriver!!!



2010-07-30 @ 19:03:33
Postat av: Elin =D

Haha! du är ju fan rolig! Själv älskar jag twilight sjukt mycket men det här är ändå askul att läsa x)



Skriv mer!

2010-07-30 @ 22:24:53
URL: http://rinder.blogg.se/
Postat av: DUH?

Nej det är INTE Alexandra Nilsson som skriver..

2010-07-31 @ 10:39:25
Postat av: amanda

JAG ÄLSKAR DIG

2010-07-31 @ 18:23:23
Postat av: Lina

:( Hänt med uppdateringen dudes? :)

NI ARE THE BÄST. Svengelska. Woohoo!



TWILIGHT SUCKS!

2010-07-31 @ 19:10:47
Postat av: Anonym

Du har inte bloggat på skit länge...

2010-08-01 @ 12:12:09
Postat av: Alex

Kan du inte lägga upp alla dem klippen du skrivit om i detta inlägg eller åtminstone länka till dem? :)

2010-08-01 @ 13:32:28
Postat av: martina

Mihihihihi, du äääger mrs Ernst! :D<3

2010-08-02 @ 02:26:23
Postat av: Maral.

Kom tillbaka. D:

2010-08-02 @ 14:44:34
URL: http://pixelsun.blogg.se/
Postat av: Johanna K

FAn va du e kul snälla gör fler inlägg skit u do som hatar dig de e töntar!!!

2010-08-03 @ 09:57:34
Postat av: =)

vad är mejlen till denna blogg om man vill mejla in ?

2010-08-03 @ 10:51:04
Postat av: Anonym

patetiska nolla

2010-08-03 @ 13:06:28
Postat av: Anonym

DUMMA DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! twilight äger så det så!!!!!!!!!!!!!! Har du inget annat för dig än att sitta och skriva massa med saker om andra?

2010-08-04 @ 13:56:08
Postat av: Matilda

^ HAHAHHAHAHAA

2010-08-04 @ 22:28:17
URL: http://meliassons.blogg.se/
Postat av: amandaa

sara!, detta var det bästa som någo har skrivit!!!!



följande:



Men dumma dumma twihards. Ni som gillar Edward, Jacob, vampyrer, and so on. Ni som älskar twilight helt enkelt, ni som fantiserar om Edward - hur han kysser er, hur hård hans marmorhud är mot er mjuka varma hud - kan ni inte ha lite distans till det hela? Själv gillar jag twilightidén ganska mycket, det är skönt att hitta en bok man gillar och som man kan "rymma in i" för ett tag, en fantasivärld helt enkelt.



Men ni måste ju ändå TÅLA att folk driver med er fantasivärld! (Som inte är eran personliga fantasivärld egentligen, det är Stephenie M;s..) En människa som har hittat på en story, en story som är ganska fascinerande MEN väldigt YTLIG! Det kan till och med jag förstå, trots att jag är/har varit en av dem som är lite kära i själva "Edward/Bella"historien. (kanske lite kär i Robert Pattinson/Edward Cullen också... Och Jasper.. Eller Carlisle...mmmm..host)



HUR SOM HELST... Det är JÄTTEROLIGT att driva/skoja om Twilight! Ni behöver inte ta det som ett personligt påhopp, folk har genom alla tider ALLTID skojat om populära saker!

2010-08-07 @ 13:28:02
Postat av: Alicia

Varför slösar du tid på en sak som du hatar?

Lite konstigt, tycker jag.

2010-08-07 @ 18:21:25
Postat av: undrande, undrande...

alltså fattar inte hur du orkar lägga ner så mycket energi på något du hatar så mycket, förstår inte grejen. Och änså verkar det som du vet en hel del om twilight,weird om du frågar mig...

2010-08-11 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0