Iq-befriade Twilightidioter!

Ni som avgudar skiten är så jävla korkade! HELT ÄRLIGT!!
Människor träffas och har små Twilightfester där dom fantiserar! Ni leker säkert Twilight också, och det skulle inte förvåna mig om det blir bråk när ni ska bestämma vem som ska leka Bella! HAHAHA!

USCH säger jag bara!


Jävla idiot, alla vet att det skulle varit en svart duk, med en RÖD löpare. Inte tvärt om, det ser fördjävligt ut!
iq-befriade twilightidioter!



USCH! Fan vad sjukt det är!!



DET ÄR INTE FRISKT!


Kommentarer
Postat av: Moa

Twilight är bra. men inte fan bjuder jag hem folk och frågar om de vill leka vampyr här.

jag tycker om filmerna och böckerna men mer än så vill jag inte :P

2010-07-14 @ 13:04:04
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: Ida

Du var ta mig fan den mest värdelösa personen jag sett på väldigt länge. Va fan skaffar du dig inte ett liv istället för att klaga på Twilightfilmerna och skådespelarna? Herregud.. Ja, det finns fan folk utan ett liv, du har bevisat det, PÅ RIKTIGT!

Jag gillar inte heller filmerna men vem fan orkar göra en blogg och klaga om det? jävla tönt

2010-07-14 @ 13:27:47
Postat av: Maja

haha du är ju riktigt dum, ofta man startar en blogg om nått som är dåligt.. nått som man bara skriver hela dan om att det inte är bra! haha och tänk alla har inte samma film SMAK som dig, och det är väl en jäkla tur!

2010-07-14 @ 13:50:52
Postat av: Maja

haha du är ju riktigt dum, ofta man startar en blogg om nått som är dåligt.. nått som man bara skriver hela dan om att det inte är bra! haha och tänk alla har inte samma film SMAK som dig, och det är väl en jäkla tur!

2010-07-14 @ 13:53:38
Postat av: MATILDA ROSQVIST

Värdelös blogg! Om du hatar twilight så mycket, varför göra en hel blogg om det?

2010-07-14 @ 16:49:55
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, jag älskar denna blogg

2010-07-14 @ 17:31:28
Postat av: Anonym

asså seriöst om man nt tkr taylor är het är man fan gay, inte robert (som du alltid säger) utan DUUU!

haha :P, men läser din blogg ändå, den är ju lite kul haha :P

2010-07-14 @ 18:03:58
Postat av: c

vet du vad som inte är friskt? att du lägger ner såhär mycket energi på något du hatar. otroligt fascinerande. twilight har verkligen lyckats ta MASSA av din tid. du är så sjukt ÄGD.



dom som verkligen inte tycker om twilight försöker skita i det, ignorera skiten. men du verkligen gräver ner dig och kör in ansiktet i det rövhål du hatar mest.



fortsätt, snälla. det är kul att läsa och se hur ARG twilight gör dig.

2010-07-14 @ 18:16:30
Postat av: mehvish

Jag bara älskar din blogg!!

Fortsät med dina roliga twilight inlägg!!

2010-07-14 @ 18:24:01
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/
Postat av: Therese

Hmm.. alltså egentligen. Du skriver att vi som gillar twilight inte har något liv. Men jag förstår inte riktigt hur du kan ha ett liv om du skaffar en BLOGG och skriver om hur du hatar twilight och så. Det förstår jag inte riktigt, vilken människa skapar en blogg för att sedan trakassera twilight?

Bara undrar liksom.



Ha en bra dag.

2010-07-14 @ 18:39:44
Postat av: ebba

dra åt helvette;o twilight äger

2010-07-14 @ 19:11:18
Postat av: ladymuffin :)

haha blir så irriterad när jag ser alla twilight bloggar...

2010-07-14 @ 19:21:25
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Haha tycker det är intressant med en sån här blogg. Jag själv har läst böckerna, håller med om att dom inte är bra skrivna och sånt och om jag ska tycka något om twilight så kan jag väl säga att jag gillar filmerna bättre. Jag kan förstå, när jag läser tex här om saker som faktiskt är dåliga och ologiska med böckerna/filmerna, men jag tänker inte på det själv. Jag tycker om filmerna och det är ju inte något jag kan hjälpa för det bara är så, men jag kan inte sätta fingret på varför. Tror det är så för många. Sen är det ju en stor hysteri vilket bara gör saken värre. Förstår heller inte riktigt hur man kan hata något så mycket, när det ändå bara handlar om några böcker och filmer. Det är liksom inte viktigt, men aja. haha.

Vad är det som stör dig så mycket?

2010-07-14 @ 19:43:32
Postat av: Amely

haha du e ju rolig, hur kom du pa den har blogg iden, hahahaha

2010-07-14 @ 19:51:24
URL: http://amely.blogg.se/
Postat av: JAWNA

Psychooooooos!

2010-07-14 @ 20:07:11
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seriöst? -.-

2010-07-14 @ 20:27:47
Postat av: Majja

Okeey allvarligt. det är skamm att jag läser denna blogg men ändå .



Jag älskar Twilight. och oom du tror att vi sitter och leker och trmsar oss hela dagarna har du fel.



tänker bara påminna dej om att vi är tuuusentals tjejer världen över + en hel massa killar också som lätt kan få dej att sluta med sånt här trams.

du sitter alltså och bloggar om hur mkt du hatar Twilight. du kan ju inte hata det så mkt eftersom att du antagligen måste vara ganska insatt för att driva med det. och du måste vara ganska så kalla om du kan sitta och säga att människor du aldrig har träffat är du i huvudet och har noll iq medmer. '



läggner!

2010-07-14 @ 22:31:00
Postat av: M

Att du gör en blogg om någon du uppenbarligen hatar vissar bara att du bryr dig, kanske mer än vi som faktiskt gillar twilight men inte gör en massa bloggar om det. Håller verkligen med kommentaren som "c" skrev.

2010-07-14 @ 23:34:36
Postat av: emelie

du behöver inte kalla någon idiot! man får fan göra twilight träffar om man vill.det är du som är dum i huvet som inte fattar det. och vem skapar en blogg om det dom hatar.det är ju fan tvärtom.

2010-07-15 @ 13:34:58
Postat av: Kaisa

Asså, det verkar inte som du bryr dig om sånna här kommentarer, men ärligt talat, DU ÄR JU HELT SJUK! Man får ha sina egna åsikter, och just däför tycker jag ändå att du också får ha det. Men att säga att folk som gillar twilight är korkade är verkligen inte shysst. Jag är ett stort twilight fan, men bryr mig verkligen inte om dina åsikter om alla twilight fans.

Egentligen förstår jag inte ens varför jag slösar min tid på att läsa dina meningslösa inlägg som inte påverkar mig ett dugg.

Och om du nu hatar twilight så mycket, varför lägga ner så mycket tid på att skriva om det? Fattar inte.

Och om det är nån som är korkad så är det DU! Jag menar, hur gammal är du egentligen? Du är barnsligare än en 5 åring, som man inte ens är barnslig jämfört med dig. Du är bara så jäkla töntig. Väx upp...

2010-07-21 @ 18:57:34
Postat av: Ida

PRECIS, DET ÄR INTE FRISKT!!!!!!!

2011-06-22 @ 19:31:11
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0