Wanted: Stephenie Meyer

Min granne läser Twilight, och jag säger det direkt att om hon säger ett ord om hur snygg Edward är eller hur fantastiskt bra boken är så ska jag fan ge henne en fet smäll.

Hon har till och med en klatchig nyckelring som det står, inget mindre än.... kan ni gissa???? ahhehehe.
Ja, ni gissade rätt, det står "Twilight" på, den är jättefin! Verkligen, bra kämpat!

Men....jag hörde henne stöna och säga att författaren sög. Hon har INGET annat att skriva om, så hon måste beskriva ALLT i miiiiiiiiinsta lilla detalj, så man hinner bli trött och slänger boken åt helvete, sen så läser man den inte igen...



Jag vet att när jag gick i lågstadiet så skulle jag skriva en liten saga... Då skrev jag allting, jätte dealjerat för att FYLLA UT den dåliga skiten man skrev om.

Men jag kan tänka mig att det hände mer i min saga, som var på kanske 10 sidor! Även fast jag skrev, precis som Steph gör nu, så hon måste ha hittat min saga och gjort precis som jag. JÄVLA SUBBA!!!

Jag måste tillägga att min saga, var mer verklighetsbaserad och verklighetsförankrad liksom, än hennes s.k "vampyr"-böcker!

LOL!


Kommentarer
Postat av: Hilma <3

FUCK YOU!

2010-07-11 @ 15:29:10
URL: http://hilmajalda.blogg.se/
Postat av: En äkta norlänning

Du äger. Twilight suger anal

2010-07-11 @ 15:40:21
Postat av: Anonym

AHAHAH fan vad tragiskt liv du har. om du så mke hatar twilight varför ägnar du ditt halva liv på att göra en blogg&skriva om de? och sen i varje mening skriva twilight suger. du suger

2010-07-11 @ 15:52:15
Postat av: bson

haha fy fan va skön blogg du har xD

var ett "twi-tard" förut, och måste säga att ja, böckerna suger, ja Stephenie Meyer skriver som en 10åring, det ända som egentligen fick mig att läsa dom, var att det var "intressant" story, och att man bara ville veta hur det hela slutade. Hm, kan dessutom tillägga att våran "kära" Stephenie, suger på att skriva slut, helt jävla ihopkastat och allmänt osanolikt ^^ (eftersom hon skriver för "fansen", hur dom vill ha det, och inte för "historien") - fuck vad geek det där lät ><

2010-07-11 @ 15:53:37
URL: http://cupcakesorkoppkejks.blogg.se/
Postat av: linda

hahhahah kolla läs gärna vad jag skriver .. men jag äälskar twilight, och alla har sina åsikter och du får ha dom här åsikterna om din blogg ingen hindrar dig, jg tycker du ska fortsäta, det e roligt det du skriver o du har en mening med vissa grejjer som du säger, men lite lite bara lite överdriven , men de e kul, men jag iallfall älskar twilight hah :D

2010-07-11 @ 16:00:23
URL: http://allaslindalundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså om du hatar dom så mkt, varför lägger du massa energi på dom då? :S du är ju seriöst sjuk . du hatar dom men ändå lägger du ner massa tid att skriva om hur mkt du hatar dom :S haha du är ju helt jävla dum i huvve!

2010-07-11 @ 19:59:30
Postat av: Felicia

Ja, precis om du hatar twilight så mkt, varför bryr du dig ens att skriva denna bloggen, det enda den handlar om är ju just twilight? Men lite kul är det allt även om jag älskar twilight...

2010-07-11 @ 21:35:54
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: Emii

Asso ja e twilghtfan lr whatever men ja kan se va du menar ibland, men SHIT kan du chilla ? Dampbarn, om man skriver en bok skriver man den målande lr "detaljerande" som du beskriver de,vafan man kan ju nt direkt skriva såhär? : Bella var en tjej som bodde i en stat. Hon blev kär i vampyren Edward. Hon blev biten av en annan vamyr. Allt ordna sig. SLUT ---.---

2010-07-12 @ 00:43:56
Postat av: Veronica

Du tycker inte att det där var lite över gränsen? Det verkar nästan som om du är lite besatt av Twilight själv..?

2010-07-12 @ 09:38:59
URL: http://venica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0