Jacob´s a pedophile.. Oh, that´s nice!

"Jacob's a pedophile... Sick...

I wonder why the books are popular.

The thing is, I guess Twilight is like a strange soap opera, in the form of a book... Everyone can understand it, becuase it's just so simple to read... Loads of people like crappy american soap dramas, so why not Twilight

I haven't read the books myself, becuase I know I wouldn't like them. My idea of a vampire is a dark one, where the vampire actualy kills people. I like anne fine's books. "


Braaaaa, det finns så jävla många som håller med mig.
Men det är synd att det bara finns så få twilight-icke-älskare i Sverige, men vi bor i ett litet land med många fjortisar så... vafan!






Kommentarer
Postat av: Sofia

Läst böckerna?

Personligen gillar jag historien och inte själva utformningen. Kan du komma på någon mer hopplös kärlek som är möjlig? Förresten så kanske du kan lära dig något genom att studera språket. Hon är en fantastisk författare.

2009-08-11 @ 18:26:30
URL: http://gummibollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0