Twilight SUUUUUGEER!

Ja, vad fan vill jag ha sagt med det?
Jo, ni, äckliga Twitards.. snälla... sluta...!!....!!

Twilight är inte bra, och jag förstår att de flesta som är kåta på Twilight bara har sett filmen (hjärntvättad)
Men ni som läst böckerna och gillar dom, er är det däremot något fel på.

Först och främst! Edward har ingen personlighet, det har inte Bella heller..
Det finns ingen känsla i det hela... No feelings at all!

Typ :

Bella: I..... love...... you, .....Ed.
Ed:  I....... love..... you,.............. to.......





MEN HJÄRNSLÖA!

Kan ni inte bara SLUTA! Jag ber er.. Twilight är inte bra. Stephenie Meyer är inte frisk. Hon är en häxa och hon hjärntvättar småflickor.
Det är inte bra att ljuga om vampyrer! För "vampyrerna" i filmen är egentligen inte vampyrer, dom är något annat, och borde inte få kalla sig vampyrer!

Någon flicka skrev till mig en gång och sa att Stephenie Meyer gjorde sina egna sorters vampyrer, men det finns bara EN sorts vampyrer!! OK?
Hon hade lika gärna kunnat kalla dem Aliens eller vad fan som helst, men fuck, inte vampyrer!

Kommentarer
Postat av: malin

hahah du säger att vampyrer inte existerar, men i andra sekunden skriver du att det bara finns EN vampyr ? Bara för att du sett andra filmer där dom framstår som fula och som ett monster .. Kom tillbaka när du har konkreta bevis på att det bara skulle finnas EN sorts vampyr x) haha

2009-08-11 @ 10:29:57
Postat av: Saga

Men herregud vad du tar i. Kan du inte ta att alla inte har samma åsikter och inte tycker om samma saker som du? Kallar jag dig äcklig för att du inte gillar Twilight kanske? Nej, precis. Riktigt onödigt.

Och vampyrer FINNS INTE PÅ RIKTIGT! Varför klagar du inte på att Ture Blood's vampyrer inte är likadana som i Interview with the Vampire, Låt den rätte komma in, Nosferatu osv, osv.

Nej, för juste, Twilight är den ända som är "fel" även om ingen av dom övre fungerar likadant.



Jag menar, man märker ju att du inte är helt IQ-befriad, kan du inte visa det också?

2009-08-11 @ 14:53:13
URL: http://sagathellman.blogg.se/
Postat av: nyeh.

Twilight = sux.

jag fattar inte varför alla är så jävla galna i den. den är så förbannat kass.

2009-08-11 @ 23:08:48
Postat av: Sunny (twilight.blogg.se)

SV: Haha, jag älskar dina kommentarer. They make me laugh. Jag förstår helt att du är trött på twilighthysterin, jag är också trött på det.



Alla som gillar twilight är inte helt beroende... don't hate us all..!

2009-08-12 @ 22:23:50
URL: http://twilight.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej!

Vissa av dina inlägg är kul, eftersom att du ibland kämpar.

Men för det mesta går du FÖR LÅNGT!

Sure, hata twilight! Jag bryr mig inte ett dugg!

Men att säga att alla som gillar twilight är idioter... du säger att du får ha en egen om vad du vill om du vill, men faktiskt så är det kränkande, vilket man kan få seriösa problem med, för man får det om man kränker främmande människor.

Riktigt rasistiskt!

Och om många älskar en bok, låt dom göra det. Dom har fortfarande hjärnor!

2011-01-10 @ 19:53:05
Postat av: Miku

Snälla, jag ber dig, "Alice",

leta upp en ordbok och plugga in innebörden samt den korrekta stavningen av ordet "racist", återvänd sedan med dina fräscht nya, svåruppnådda kunskaper.

2011-01-27 @ 00:45:32
Postat av: åhhhhh

jag blir så jävla trött kan inte dom som gillar twilight få gilla det då

2012-06-05 @ 15:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0