Twajlajt sax

Edward Cullen är inte snygg.. OKEJ? Det hade varit något HELT ANNAT om han hade haft personlighet!

"Twilight has ruined my friends, I cant stand be around them anymore!
 They once saw a silver volvo and started screaming their fricken lungs out and saying 'OMG WE SAW EDWARD' and texting all of their other friends about it. 
I no longer want to read or watch any more of the twilight series."

Vilken jävla hysteri!!
Jag vet precis hur hon känner sig, jag har samma problem! Min väninna och jag satt i bilen.. jag körde och så helt plötsligt ser hon en Silver-Volvo c90 och skriker "KOLLA DÄR ÄR EDWARD CULLENS BIL, UNDRAR OM HAN ÄR DÄR.. hahaha.!"

Jag hade lust att ge henne en fet näve på strupen så hon inte kunde prata igen på flera timmar.. men jag tog det lugnt!
Jag blir så trött.. varför denna hysteri??



OMG OMG OMG OMG!!!!!!!
Han ser ut som en Alien, med boxar-kran!

End of the fucking story!



Kommentarer
Postat av: Fii

Helt ärligt.. Du har inga kommentarer så den enda du argumenterar med i dina inlägg är du själv... Sedan vill jag bara påstå att du har lika mycket hysteri över att Inte gilla Twilight eftersom du troligtvis ägnar flera timmar åt dagen till att skriva oseriösa inlägg på din blogg, där du även våldtar det svenska språket. Det är synd att du inte ser det fina i Stephenie Meyers böcker, troligtvis är det för att du är avundsjuk för att någon kan beskriva en sådan sorts intrig, konversation och kärlek som aldrig kommer bli verklig och därför väljer du att avfärda den istället för att njuta i timmar av att läsa den. Jag ställer mig inte bakom de som faktiskt Tror att karaktärerna finns på riktigt, men då kan vi lika gärna göra en blogg för varje litet Hollywood-verk som någonsin skapats, och kritisera hur människor flippar ut när de tycker sig känna igen något ur sin favoritfilm/bok. Ska vi kritisera människan för deras brinnande längtan efter en annan värld, som bara fantasin kan ge oss? Om någon så innerligt vill att det ska existera och att de har en så dålig självbevarelsedrift att de flippar ut för minsta lilla slumpmässiga händelse är det deras problem, inte ditt. Det gör mig irriterad att du påstår att du vill bränna Stephenie Meyer, eftersom du både förtalar henne och mordhotar henne i din blogg. Officiellt. Skulle någon bestämma sig för att anmäla dig skulle de bara kunna printscreena det du skrivit här, mejlat det till Meyer och skrivit översättningen i mejlet. Så tänk dig för innan du öppnar munnen, eller ska vi säga innan du ilsket börjar plåga tangenter med ditt klagande?

2009-09-02 @ 18:07:32
Postat av: wilma

Om jag får vara ärlig så gillar jag din humor,, är du kille eller tjej ?:P Men för många så är twilight ALLT! LIVET, SJÄLEN ALLT! Och om jag får rätta dig i detta inlägg så kör han en VOLVO C30 ^^

2009-09-03 @ 19:18:24
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: jenifere. e .h

Go Fii (:

2009-11-04 @ 20:34:08
URL: http://ttroublsome.blogg.se/
Postat av: whitney



hej kan ni inte göra filmen till 9 snela den är så bra !!!!

2009-12-03 @ 15:09:02
Postat av: Anonym

Hm jo, rätt snygg är han. typ toksnygg. boxarkran eller inte, kolla in den käklinjen! manligt

2010-07-15 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0