Twilight Suger!

Hej älskade fans!
Jag har inte haft tid att uppdatera pg.av mina studier, men snart så.. Ja JÄVLAR snart jävlar, ska jag uppdatera och jag vet att ni har längtat efter mig!
Jag vet att ni älskar mig, jag vet att ni vill vara mig, och att ni vill ha mig!

Snart så, ha tålamod mina älskade fans! Jag älskar er och ni älskar mig!

Men glöm nu inte, TWILIGHT SUGER! It´does!! Usch, äckligt. Får kalla kårar bara av att höra T w i l i g h t. USCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Ni ska få ett mantra som ni ska upprepa flera gånger om dagen.. Here it comes!
TWILIGHT SU-U-UgGEEERRRR!!!!!!! OHM!!!!!!!! TWILIGHT Su-UHUUUGER!





Sho hej!

Kommentarer
Postat av: bari

ahhhahahahhahah

2009-09-16 @ 14:42:02
Postat av: Anonym

´du är bäst

2009-09-16 @ 16:33:04
Postat av: sara

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA



HAHA,,jAG håller med idg om att twilight suger, anyway, kommer du se new moon på bio sen när den är ute??

2009-09-16 @ 18:54:37
URL: http://superbadsara.blogg.se/
Postat av: mirjam

twilight suger inte :'(

nu börjar jag typ gråta, har du läst alla böckerna?

när jag såg filmen tyckte jag inte heller den var såådääär jäääättebra, men nu har jag läst alla böckerna och jag är helt besatt och beroende.

Men Rob är ful X'D

fast edward är snyggelisnyggsnygg

2009-09-19 @ 12:03:06
URL: http://mergopergo.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså vafan är det för mening med den här bloggen?

ska du skriva om att twilight suger, i alla inlägg? det finns faktiskt twilight sucks sidor som gör det tusen ggr bättre.

2009-09-19 @ 12:04:33
Postat av: Emelie Joy

I totally lol'd @ pic.

2009-09-21 @ 22:05:52
URL: http://mlijoy.blogg.se/
Postat av: A - Ett twi-fan :D

Alla får ha en fri vilja och egna åsikter, du gillar tydligen inte gillar twilight.

Men varför in i helvette skriver du aktivt på en blogg om hur mycket du hatar det, har du inget annat bättre för dig om du tycker att twilight suger så mycket!? Varför skriva så mycket och leta efter bilder på Rob, redigera bilder på paint och sitta med allt detta om du inte gillar twilight..? Shit, gör något annat, snälla! (detta är bara konstruktiv kritik, hehe)

Ha en bra dag!

2009-11-02 @ 21:01:12
Postat av: Alice

LOL!

Varför skulle jag nånsin vilja vara dig? Tror inte många vill det... ge mig ett skäl! ETT ÄNDA!

Visst, många läser bloggen, men hälften av dom är supersura på dig? Var inte så självgod, för du har gjort din blogg välbesökt genom att vara dum mot folk???

Skaffa nåt vettigt att göra... kanske radera en blogg om en sak du hatar? För det är ganska löjligt att skriva om nåt som man verkligen hatar...

2011-01-11 @ 19:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0