Frågestunden är avslutad!

Jag tycker att jag gav er noggranna instruktioner om vad som gällde, men jag antar att ni inte förstod. Jag kan ha överseende med det.
Jag bad er skriva frågorna i kommentarsfältet, men som ni kanske förstår (eller inte förstår) så har jag fått ett antal mail till
[email protected]. Jag gör ett undantag eftersom ni är så snälla, så jag svarar på dom, glatt och fint!

Enjoy!





Tja, är du en tjej eller en kille och hur gammal är du???? ::))

Om jag är tjej eller kille är det ingen som vet. Bara dom som känner mig! Jag är mellan 1-100 år.
-Jag kan vara en 45-årig man, som är gift och har 3 barn, som tycker om att djävlas med småflickor utan hjärna.
-Jag kan vara en 22-årig kvinna med mycket sexig kropp, väldigt intelligent hjärna, som tycker om att djävlas med småflickor utan hjärna.
-Jag kan vara en 14-årig zigenarflicka med glitterklänning och lockigt hår, som tycker om att stjäla folks uppmärksamhet.
-Jag kan vara djävulens avkomma, som tycker om att livnära mig på era fantastiskt negativa kommentarer. Åhhhh!




Vem föredrar du, Jacob eller Edward? ;)
Och du MÅSTE välja någon av dem ;)

Jag tycker om kuk för mycket... Så jag skulle välja Jacob. Edward är ju som sagt en vampyr, och vampyrer är döda människor. Och döda människor har ingen blodcirkulation, och har man ingen blodcirkulation så kan man inte få stånd. Som sagt, en redig jävla varulv-kuk är det jag vill ha!




Om du hatar twilight så mycket, varför spenderar du då så många timmar av ditt liv med att skriva om det?

JAG! Har aldrig sagt att jag hatar Twilight. Möjligtvis någon av mina gästbloggare kan ha nämt det, men JAG har aldrig skrivit att jag hatar Twilight. Har är en känsla och jag har inga som helst känslor för Twilight.




Hello, jag älskar Twilight och det, men din blogg är bara såå rolig! Okej, min fråga, vart får du bilderna ifrån? :)

Många av bilderna har jag gjort/gör jag själv. Några hittar jag när jag letar. 




Gillar du Harry potter? :'D

Harry Potter är kung. Det  går inte ens att jämföra med Twilight!




Man märker att du läst böckerna och sett filmerna. Men om du nu tyckte att twilight sög så mycket, varför fortsatte du och läste new moon och dom andra? Ooohh bite me biitch ;)

Hej IP: 90.227.67.141! Vad trevligt att du kan Engelska. Dina föräldrar måste vara jättestolta!
Vad bra att det märks att jag kan läsa mellan raderna. Jag läste böckerna för jag ville ge dom en chans. Jag tänkte "i nästa bok kanske det händer något".. men icke. Jag vill ha tillbaka dom dagarna av mitt liv. Jag ångrar mig. Så nu måste jag skriva av mig, för att ge tillbaka!

Nej, jag tänker inte bita dig. Jag vill inte få aids, din smutsiga svarting!




Varför tycker du inte om oss Twilight fans?????????++

För att ni inte använder era hjärnor till något vettigt!




Asso jag måste bara berätta att din blogg är fett najs och sånt men jag undrar vad dit problem är?

Jag har inga problem. Du däremot... Jag har en fråga till dig?! Vad är det med alla Twilight-fanatiker och inte kunna stava??


varför hatar du twilight så jävla mycket ?

JAG! Har aldrig sagt att jag hatar Twilight. Möjligtvis någon av mina gästbloggare kan ha nämt det, men JAG har aldrig skrivit att jag hatar Twilight. Har är en känsla och jag har inga som helst känslor för Twilight.




Eftersom ni dissar Twilight filmerna o böckerna så jävla hårt vill jag gärna veta hur ni vet allt om Twilight o vad som händer i filmerna. För om ni vet vad som händer i det borde ni ju läst de ni "inte har nån jävla känsla för".

Jag såg inget frågetecken i din "fråga". Ett tips: Sluta skolka!
Och, jag personligen... har läst alla böckerna. Inget jag är stolt över. Det sög, och jag vill ha tillbaka alla timmar jag spenderade av mitt liv, till att läsa böckerna! Tack!




Hej, din blogg är bäst! Jag aaavgudar dig/er! Hur gör jag om jag vill gästblogga?

Tack, vad coolt! Om du vill gästblogga så slänger du iväg ett mail till [email protected]. Skriv varför du vill blogga hos mig och berätta vad du innerst inne tycker om Twilight...egentligen. Allt är tillåtet, inga ord är för fula. Var inte blyg!




när startade du din blogg och vad har du för statisstik?

Den som söker skall finna! Och min statistik...den är jättehög. Jag har ca 4000 läsare om dagen.




Hur kommer det sig att du startade den här bloggen?

Ja, gissa?




Om du fick välja vem i Twilight skulle du vilja vara?

Om jag fick välja, så skulle jag lätt välja Bella. Eftersom Edward inte kan läsa mina tankar så skulle han aldrig veta när jag skulle sticka honom med pålen i hjärtat och bränna upp honom, för att sedan begrava hans aska.




Försöker du bli som kissie eller???

Ja, vem fan vill inte vara som Kissie. Jag ska göra silikonpattar, fylla läpparna med mitt eger rövfett och sminka mig som en fjortonåring som upplever sin 110:e fjortisfylla.
Eller... menar du provokativ? I så fall är svaret ett rungande Ja!




varför kan du inte lägga in en bild på ditt fylla nylle din jävla idjuut?

Svenska för invandrare är något att rekommendera för dig. Eller.. som jag tipsade om förut: Sluta skolka!
Anledningen till att jag inte lägger in en bild på mig är för att bloggen inte handlar om mig. Den handlar om Twilight, att Twilight suger... du måste ha missat det. Men nu vet du!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte ens du skulle få 50 läsare, skaffa ett liv! din rasist :)

2010-08-20 @ 13:54:06
Postat av: Frida

haha :)

2010-08-20 @ 16:36:46
URL: http://kanzii.blogg.se/
Postat av: Anonym

anmälning på g

2010-08-20 @ 22:57:17
Postat av: Linn

om du vill ha tillbaka dagarna av ditt liv då du läste twilight bör du nog sluta skriva den här bloggen om hur mycket twilight suger, skaffa ett liv :)

2010-08-21 @ 16:21:54
URL: http://thatslinn.blogg.se/
Postat av: Night

HAHAHA xD faan vad bra!! älskar dig! ;P

vääldigt bra anledning att bli Bella nu! en död gaydward... FANTASTIISKT!! :D

2010-08-21 @ 20:04:32
Postat av: MalinSofieLarsson

"Om jag fick välja, så skulle jag lätt välja Bella. Eftersom Edward inte kan läsa mina tankar så skulle han aldrig veta när jag skulle sticka honom med pålen i hjärtat och bränna upp honom, för att sedan begrava hans aska. "



- jag skulle sååå läsa twilightböckerna och se filmerna om du var huvudrollsinnehavaren <3<3<3, det DÄR kallar jag "handling" - något som twilight fullständigt saknar! (hoppas du begraver askan i vigd jord) <3löööve ur blooooooog!

2010-08-22 @ 01:42:33
Postat av: Anonym

okej jag gillar inte twilight så mkt, men wooow asså överdriv lite till också:)

r a s i s t eller? :)



haha skaffa ett liv :)

2010-11-19 @ 23:13:39
Postat av: Anonym

okej jag gillar inte twilight så mkt, men wooow asså överdriv lite till också:)

r a s i s t eller? :)



haha skaffa ett liv :)

2010-11-19 @ 23:13:54
Postat av: Anonym

okej jag gillar inte twilight så mkt, men wooow asså överdriv lite till också:)

r a s i s t eller? :)



haha skaffa ett liv :)

2010-11-19 @ 23:13:57
Postat av: Anonym

okej jag gillar inte twilight så mkt, men wooow asså överdriv lite till också:)

r a s i s t eller? :)



haha skaffa ett liv :)

2010-11-19 @ 23:13:57
Postat av: Anonym

okej jag gillar inte twilight så mkt, men wooow asså överdriv lite till också:)

r a s i s t eller? :)



haha skaffa ett liv :)

2010-11-19 @ 23:13:57
Postat av: Alice

Asså, nu blir jag riktigt förbannad!

Du skriver att alla twilightfans inte har några hjärnor, men om du tror att folk kommer gilla dig och din blogg för det, så har du inte ens ett spår av en hjärna!

Och jag tror inte ens du har 5 läsare!

2010-12-30 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0