Legolas, vad ser dina alvögon?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du inte gillar Twilight(det gör inte jag heller :P), men det är väl inget fel på det att nån är homosexuell? Asså alla är ju olika. Jag gillar din blogg men det börjar bli tråkigt när du säger "Edward är gay!" Kom på nåt annat istället. En sak till, SKAFFA ETT LIV! Du bara klagar på allt som har nånting att göra med Twilight, Tänk om du skulle skriva en bok och så skulle ingen tycka om den och göra bloggar om det. Jag säger inte du MÅSTE gilla twilight,alla får tycka om den vad dom vill men det är dumt att göra en "twilight suger" blogg.

2010-08-16 @ 19:19:34
Postat av: Lova

HAHAHAHAAH din blogg är så JÄVLA bra rent ut sagt!! :D

2010-08-21 @ 23:17:06
URL: http://lowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0