It´s amazing how stupid people can be!

Om jag någonsin har skrivit att jag hatar Twilight så är det fel.
Jag hatar inte Twilight.

Ni som läst böckerna vet, att hat, är en stark passionerad känsla.

Bella: I hate you, Jacob Black.
Jacob: That's good hate is strong passion
-Från "Eclipse", eller ni veka svennejävlar som läst de svenska versionerna, "Ljudet av ditt hjärta".


Jag har inga som helst, passionerade känslor för Twilight. 
                            Kan ni kanske försöka memorera det?!


Men jag ber om ursäkt om jag är okänslig och inte har förståelse för er enda hjärncell som bara rymmer hysteriska känslor för Twilight, att det inte finns något mer utrymme för något som kallas *social kompetens och **intelligens!









* handlar om en individs förmåga att samspela med andra personer. Att fungera väl i olika sociala situationer och olika sociala grupper. Det handlar om att i balans kunna samverka med andra personer på ett sätt som dels innebär att man fortsätter upprätthålla en god kommunikation med andra.

**Till intelligensen räknas vanligen förmågorna att resonera, planera, lösa problem, associera, tänka abstrakt, förstå idéer och språk, komplicerade orsakssammanhang samt förmågan till inlärning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA OMG SÅ SKÄMMIG DU E AHAHAHAHA JAG DÖR, en hel jävla blogg om en FILM HAHAH!!!

De e ju du som e patetisk som gör detta verkligen inget liv!! XD

jag gillar inte heller twilight men jag slösar fan inte mitt liv på att starta en blogg om det HAHAHHA JAG DÖR XD

2010-01-02 @ 19:37:04
Postat av: Emma

Vad heter typsnittet du använder på rubriken? :)

2010-01-02 @ 22:37:56
Postat av: Victoriaaaa

HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAH <3

fyfan vad bra du är<3

2010-01-02 @ 22:40:39
URL: http://haido.blogg.se/
Postat av: Milica

Ma kako manje nego 10? Ti si stvarno lud...

2010-01-02 @ 22:58:35
URL: http://millli.blogg.se/
Postat av: sara

du ÄÄÄGGGEEEERR! HELT KLOCKREN!!! HAHAHAHAHHAHA

HAHAHAHAHAHAH

2010-01-02 @ 23:36:28
URL: http://superbadsara.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha, fett skön du är ju:P



Men det låter faktiskt på dig som om du hatar Twilight. Man liksom hör din vrede bakom orden, hehe;)

2010-01-03 @ 01:57:21
URL: http://barkas.blogg.se/
Postat av: neutral

höhö, jag har inte heller några "känslör" för Twilight. Men jag bryr mig bara inte om det, för det intresserar mig inte.



"Postat av:

HAHAHAHHA OMG SÅ SKÄMMIG DU E AHAHAHAHA JAG DÖR, en hel jävla blogg om en FILM HAHAH!!!

De e ju du som e patetisk som gör detta verkligen inget liv!! XD

jag gillar inte heller twilight men jag slösar fan inte mitt liv på att starta en blogg om det HAHAHHA JAG DÖR XD

2010-01-02 @ 19:37:04"



Jag måste hålla med om det där. Fast din blogg är rolig att läsa, du skriver väldigt roligt!

2010-08-15 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0