Den som säger att sex är...

...det bästa som finns, har aldrig varit riktigt skitnödig!

Sluta tjata om Edward, han är upptagen... med en MAN! Ja, en annan man! Så ni småflickor kan tänka på något annat nu, typ era läxor eller nåt, sen går ni och lägger er och slutar fantisera om en creepy stalker som står glittrandes och stirrar ihjäl er så att ni till och med vaknar, när ni ligger och sover!!!! That is not romantic!

Give it a rest, okej? Låt det vara, Edward Cullen finns inte, han exsiterar inte på riktigt! Den "snyggingen" som exsiterar på riktigt, han heter Rober Pattinson, och det kan jag säga er, att han är inte lika dreamy! Okej?
För det första så har han slutat duscha, och det är inte okej, och för det andra så har han inte tvättat håret på skitlänge så jag kan nästan gissa att han stinker skit!

Fast jag vet inte, tycker ni att det låter romantiskt och sexigt så vafan, jag ska inte hindra er, men jag menar, jag skulle hellre rulla runt i en hundskit än att kyssa Robert Pattinson!

Har han slutat duscha och tvätta håret så har han nog inte borstat tänderna på ett bra tag, eller vad säger ni?

Jävligt fräsch kille!
Go get him!


Kommentarer
Postat av: Hilma <3

FUCK YOU!

2010-07-11 @ 15:30:58
URL: http://hilmajalda.blogg.se/
Postat av: Twitard

Hhahahha skönaste bilden!

2010-07-11 @ 20:22:39
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Ida

Japp - killen är fräschast i världen. (ironi)

2011-06-22 @ 20:12:53
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0