Edward Cullen är inte snygg.. OKEJ? Det hade varit något HELT ANNAT om han hade haft personlighet!

"Twilight has ruined my friends, I cant stand be around them anymore!
 They once saw a silver volvo and started screaming their fricken lungs out and saying 'OMG WE SAW EDWARD' and texting all of their other friends about it. 
I no longer want to read or watch any more of the twilight series."

Vilken jävla hysteri!!
Jag vet precis hur hon känner sig, jag har samma problem! Min väninna och jag satt i bilen.. jag körde och så helt plötsligt ser hon en Silver-Volvo c90 och skriker "KOLLA DÄR ÄR EDWARD CULLENS BIL, UNDRAR OM HAN ÄR DÄR.. hahaha.!"

Jag hade lust att ge henne en fet näve på strupen så hon inte kunde prata igen på flera timmar.. men jag tog det lugnt!
Jag blir så trött.. varför denna hysteri??




OMG OMG OMG OMG!!!!!!!
Han ser ut som en Alien, med boxar-kran!

End of the fucking story!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA OMG! SKAFFA ETT LIV OCH SLUTA BRY DIG OM ANDRA LIV. Gud hahaha x'''D

2009-08-11 @ 22:14:36
Postat av: Anonym

OM DEN ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG VRF SLÖSAR DU TID PÅ DEN ,, ÅH JUSTE FÖR DU HAR INGET LIV -_-

2009-08-12 @ 18:42:40
Postat av: nina kartal

VOLVO C30!! INTE C90 :o!! om du ska snacka skit om twilight så får du iallafall säga rätt -.-

2009-08-16 @ 18:42:45
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: ida

jag vet att detta inlägg är gammalt men måste bara säga....

OMFG nej han ser inte ut som en alien med boxar kran. han ser ut som en GUD!

haha skojade bara nej vad jag egentligen ville säga är att han ser ut fom en jävla F-O-T!

2011-09-25 @ 20:10:35
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0