Kära Twitards!

All er vackra ilska visar bara på antingen avundsjuka eller så visar det bara att jag har rätt. För sanningen gör ont, visst gör den?

Det är nog lite blandade känslor.. Många älskar mig, många hatar mig. Jag kan ju, för er information berätta att ni som hatar mig, ni älskar mig!

Hat är, en väldigt vacker, passionerad känsla, och ni som hatar mig, har väldigt passionerade känslor för mig.
Det där måste ha svidit det också.. *snap*


www.uglypeople.com



Jag vill bara säga, Tack! 
Och jag tror att jag ägde några där, ah, visst gjorde jag det?

Nu ska jag till tvättstugan (Liv?)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag fattar inte... Först, varför skulle ilska tyda på avundsjuka? Man kan bli arg av många orsaker.



Sen "många älskar mig, många hatar mig". Det finns SÅÅÅÅÅÅ många som avskyr twilight, men jag har bara sett en göra en blogg om det (du om du inte förstod det ;P) och det finns såååå många som älskar twilight. Det viktigaste är ju att tycka som man faktiskt gör och inte göra en så stor sak av det bara för att försöka vara originell eller så (menar inte att du strävar efter originalitet... kanske du gör men ja... många avskyr twilight...). Att hata någon för en åsikt om en BOK/FILM är ganska wierd. Nazister kan man hata. Homofober kan man hata. Enligt mig då. De hajar ju inte att alla människor är olika. Men att hata någon för att den inte har samma kulturella smak.Det är ju liite att gå över gränsen till onödigt hat.



Boken var seg. Men ska nog läsa tvåan ändå. Filmen var bra men NEJ jag vill inte gifta mig med what's his name eller ha en vampyrpojkvän. Man behöver inte se allt svart på vitt. Finns ju så mycket annat än Twilight.



Dock fattar jag inte varför jag skulle hata dig för att du hatar Twilight. Less competitions for the girls to get the guy they want... Eller nått sånt :P



Tycker bara det är kul. Du verkar lägga ner lika mycket tid som en twilight älskare på just twilight. Men heey, alla gör som de vill, right? :)



Ha det bra och sorry för kommentaren. Fick en impuls. Är i alla fall inte anonym. Alltid nått va? Nä nä nu ska jag inte störa dig något mer.

2009-08-08 @ 17:25:17
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Emma

"Många älskar mig?" - Tror inte att "många" ens vet att du existerar :)



get a grip hun!

2009-08-08 @ 17:34:30
Postat av: Anonym

HAHAHAHA Lol, vad är de jag ska vara avis på älskling ? ;)

2009-08-08 @ 19:56:10
URL: http://priolicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du ens på riktigt?! Jävla tönt, lägg ner.

2009-08-08 @ 20:02:36
Postat av: Victoria

Svar: Tack för hjälpen, jag vet absolut inte vad jag skulle gjort utan din hjälp!

Så hur är det?

Har du läst alla Twilight böcker?

Ligger du kanske och läser dom om kvällarna? Du verkar ju vara ganska så insatt...

2009-08-08 @ 20:23:57
URL: http://twilightfeber.webs.com
Postat av: Emilie

Hej Hej.

Tack för ditt svar :)



Måste säga att jag tyckte några inlägg i din blogg var ganska roliga. Men det jag skrattar mest åt är just denna Twilight hysteri. Folk blir ju som förskräkta när någon nämner att Twilight inte är bra. Sen så vill så många som möjligt som inte tyckte om den skylta med det. När jag hittade din blogg slumpmässigt blev jag lite "Åh, någon som gör en blogg om det?" Men egentligen, varför inte? Folk spenderar tid på bloggar som enbart går ut på att hylla Twilight, så varför ska inte folk spendera tid på att avsky den? Leve the yttrandefrihet :P



Det var verkligen snällt skrivet om hur jag skriver :) Blev jätteglad faktiskt. Jag älskar att skriva och hoppas en dag bli något (författare då, inte kändisbloggare xP) Borde verkligen fixa mitt kommentarfält, ser knappt själv något i det, så det är nog inte din syn :)



Kanske fortsätter läsa din blogg, kanske inte, tittar in ibland kanske, se lite hur det går med det evighetslånga kriget. och det är sant, inget kan ju tvinga mig.



Tycker dock det är viktigt att inse att det inte är nått fel på de som gillar twiligt, det är inget fel på de som avskyr twilight, och det är inget fel på de som står utanför diskussionen.



Och för att besvara den anonyma kommentaren ovanför:

Varför ska man lägga ner en blogg man inte behöver läsa när det råder yttrandefrihet? Ska saker bara finnas i ens eget tycke? Bloggen är ju inte precis rasistisk.



Jag börjar tro att vi drar oss till det som provocerar. En så länge har jag vart grymt duktig på att hålla mig ifrån de provocerande kändisbloggarna och läser de som mest är lite smågulliga sådär (hittat EN en så länge ^^) men jag tror att till och med jag håller på att leta efter saker som provocerar.



Nej nu ska jag gå och vara lite social tänkte jag.

Ha det så bra,

kram /Emilie

2009-08-08 @ 20:33:01
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du säger att 'twilight suger'? well, alla de miljoner som älskar det håller visst inte med dig.. suck - vilket roligt liv du måste ha att sitta att blogga dagligen för att reta människor som tycker twlight.. good luck with that säger jag bara, för någon kommer ta det hårt och söka upp dig och skicka hot e-mail eller någonting.. då hade inte jag velat vara i dina skor, ;s man vet ju aldrig var folk där ute gör nu för tiden. dessutom gör du detta bara för skojs skull och du vill först och främst ha uppmärksamhet. helt förståeligt - för på riktigt kanske du inte har mycket att säga till om? - så du tar ut det här. jag förstår. snap - det där måste ha gjort ont? didn't it ? ;) jag veeeet att jag har rätt. ^^

2009-08-08 @ 20:37:16
Postat av: iiida

Men du hatar ju twilight.. Eller älskar du twilight? ;)

2009-08-08 @ 21:24:47
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: Annelie

Helt seriöst, allt detta gnäll från alla twilighters.... Du där! Twilight suger-dude! Jag diggar Twilight. Såg ett inlägg på en twilightblogg om dig. Men tänker jag skriva "lägg ner"? Nej. Fortsätt med det du gör. Helt och hållet helt seriöst. Tycker du att twilight suger så får du skriva om det. Samma som folk får skriva om att de tycker om twilight.

Varför kommenterar jag? Jag vet inte. Men jag är lite aningen trött på gnäll om folks åsikter om filmer/böcker/whatever och att det bara är en åsikt som får finnas. Världen går inte under om folk inte tycker samma sak om en påhittad sak. Twilighters, förstå.

Thanks.

2009-08-08 @ 21:46:44
URL: http://metrobloggen.se/babaganoush
Postat av: Lisa

inte för att vara elak nu men jag kan verkligen inte förstå varför du har din blogg. Okej, alla få ha sina egna tankar det är självklart. Men Det är väl bättre att göra possetiva saker? att ha en blogg om hur mycket Twilight suger är lite töntigt måste jag säga, hur gammal är du? (menade inte det som nått elakt utan bara som en helt vanlig fråga) Det du gör är att hacka ner på alla som faktiskt tycker om både böckerna och filmen, Du säger att att det inte händer något i böckerna, har du äns läst alla böcker, och nogrant. för om man gör det så fattarman att det är något mer. Jag ville i alla fall bara säga att jag tycker det är onödigt att ha denna sida och med vissa saker som du har skrivit skulle säkert kunna göra så du blir stämd. Ganska troligt att du skulle kunna få många hot brev från riktight stora twilightfans och då tror jag inte att du kommer tycka att detta är lika kul längre...

2009-08-08 @ 21:52:57
URL: http://twilightfeber.webs.com
Postat av: Ida

LOL

2011-06-17 @ 18:19:31
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0