Stephenie Meyer skriver som en 7-åring!

Alla böcker innehåller bara frågor, svar, frågor, svar, frågor, svar och frågor och svar! KOM IGEN!!!
Det finns ingen kreativitet alls i böckerna. Alla meningar börjar med "Jag" eller "I" (för er som läst eng. versionerna, som jag).

Det finns inget nytt i berättselsen och det finns ingen speciell stil. Stephenie Meyer är sämst, med andra ord!

Hennes böcker är precis som alla andra skitböcker:
Dom träffas, dom blir kära, dom gifter sig, dom får ett litet barn, det lilla barnet blir kär, och sedan gifter sig.
Hallå!
HAHA! Så jävla genomskinligt, det är inget nytt, det är inget som vi inte redan visste.

Rätta mig om jag har fel!? (Jag vet att jag har rätt så det spelar ingen roll ändå!)






Kommentarer
Postat av: sarah

Jag tänker inte precis rätta dig eller något - för du får tycka så som du vill tycka, det är helt okej. Men jag har bara en liten fråga: om du nu tycker att böckerna inte har någon kreativitet alls, varför fortsatte du då att läsa alla? Eller läste jag fel? Har du bara läst en? Du vet ju hur det slutar, så jag antar bara att du har det.

2009-08-07 @ 21:34:21
Postat av: Bloggskvaller

Är du trött på Kissies storhestvansinne och på Kenzas eviga festande? Ser du igenom Blondinbellas oskyldiga fasad och undrar vem den här Amir egentligen är? Vill du veta vem som egentligen härmar vem men du orkar inte läsa deras bloggar? Då är detta bloggen för dig, här finns skvaller om alla Sveriges stora bloggar, ingen går säker!

2009-08-07 @ 21:35:53
URL: http://bskvaller.blogg.se/
Postat av: Kia

hahaha. kul att se att någon engagerar sig så mycket i något han/hon hatar. eller nej just det, hat var ju en för passionerad känsla för det du kände mot twilight?! ett tips bara, för dig och alla andras skull; lägg ner med ditt jävla skitsnack och titta på dina morföräldrar när dom ligger nakna eller fota nåt överkört djur, det verkar passa dig? istället för att vara så jävla negativ och patetisk mot denna älskade serie som vi twilight-töntar älskar :) vi mår bra av det så varför förstöra för andra? skaffa nån annan hobby än det här! det är bara pinsamt..

2009-08-07 @ 21:39:34
Postat av: nathalie

för att hata twilight så mkt så verkar du ha rejäl koll på det ;)

2009-08-08 @ 15:34:37
URL: http://nnathaliie.blogg.se/
Postat av: iiida

HAHAHHAHA, håller med nathalie. Du hatar allt som har med twilight att göra, ändå vet du fan nästan mer än mig. Och du har tillochmed läst böckerna! HAHA jävla retard

2009-08-08 @ 21:28:26
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, jag håller med Ida och nathalie, du har lite för mycket koll för att räknas som en twilighthater xD

2009-08-10 @ 19:36:38
URL: http://lillajag12.blogg.se/
Postat av: carmen

jag håler med frida,ida,nathalie du vet för muket.

2012-04-10 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0