Twilight sucked more than your mother on a Friday night!

Varför kan ni inte bara acceptera att jag har mina åsikter om Twilight!?

Kan ni bara suck it up och låta mig skriva det jag vill... inte för att jag bryr mig om era 3 meter långa brev till mig, det är ju inte så att jag läser igenom dom.
Precis som om jag skulle bry mig vad någon annan tycker eller tänker, om min blogg (Tack för er vackra uppmärksamhet).

Och nu pratar jag om Twi-Tards, med andra ord, ni som får ståkuk av Twilight... och inte er som håller med mig *high five*.


Twiligt är SÅ dåligt! Att varje gång jag hör någon annan säga "Twilight" eller om jag ser en affisch eller om jag ser de svenska versionerna av Twilight, så är det riktigt jävla traumatiserande. Jag får seriöst psykbryt och ont i hela kroppen. Jag skulle vilja bränna upp alla ex. av Twilight, samt Stephenie Meyer!

Ja, jag tycker seriöst att det skulle kännas uppfriskande!

Blir ni provocerade nu?
Seriöst, jag har väl rätt till min åsikt? Och jag kan inte hjälpa att jag blir populärare än er på att välja att skriva om just detta! Eller hur?

Rätta mig om jag har fel!?


Kommentarer
Postat av: Therése

Du får ha vilken åsikt som helst, såklart! ;)

Men jag måste bara få ställa frågan, varför du HATAR Twilight? :O

2009-08-09 @ 21:47:37
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DE HÄR BLOGGEN!

2009-08-09 @ 21:48:21
Postat av: Anonym

suger piss.suger piss suger piss

2009-08-09 @ 21:48:22
Postat av: linnea.

asså man måste ju bara skratta, vem fan bryr sig egentligen om du tycker twilight suger? du gör det bara för att få besökare, och kommenterar.



OCH JA, nu är jag snäll och ger dig ännu en kommentar. :>

2009-08-09 @ 21:49:05
URL: http://linneaeriiksson.blogg.se/
Postat av: d¨

2009-08-09 @ 21:51:42
Postat av: Cheetah

ÄNTLIGEN! JAG SPYR ÖVER FOLK SOM GILLAR TWILIGHT! Usch, det är en jävla massepidemi som skördar nya offer varje dag. Hur kan så många vara så besatta av denna meningslösa och rentutav kassa bokserie? Noll innehåll, ärligt. Blev sjukt glad när jag hittade denna bloggen, trodde jag var ensam om att inte gilla dessa hemska böcker. Typ alla jag känner gillar dom, jag bara WHYYY?!?!

Hehe. rock on.

2009-08-09 @ 21:52:32
URL: http://cheetahstreet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Well tönt, du kan väl egentligen hålla din idiot åsikter för ´dig själv?

Jag menar, det är lika lätt att gilla twilight som att få din mamma på rygg.



jag menar, seriöst..

palla tjafsa om en film, som tusenvis älskar.

du är bara en i slumpen, finns säkert bättre hatsidor än detta, för din.. hmm, twilight suger sida, den suger.



så ja, jag är lika töntig jag för att jag gör som du, men jag står för det iallafall.



pussen.

2009-08-09 @ 21:55:07
Postat av: Aminda

Jag älskar twilight, och jag älskar din blogg ^^ Den är skitkul. Lägg gärna upp fler youtubeklipp :D

2009-08-09 @ 22:47:36
URL: http://biatcho.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tillät du inte min ''tre meter'' långa komentar innan? Alltså, folk som du är patetiska. förstår inte varför ni lägger ner tid på sånthär? omoget,omoget,omoget! skaffa dig ett liv ffs. filmen är bra, filmen har blivit succé. ge dig förhelvete. tyck vad du vill,men jävligt omoget att ha blogg om det, allt du skriver, alla bilder är så sjukt jävla barnsligt och omoget att man skrattar och får tårar i ögonen man gråter. helt seriöst. väx upp -.-

2009-08-09 @ 23:31:42
Postat av: Cheetah

"Well tönt, du kan väl egentligen hålla din idiot åsikter för ´dig själv?" <--- oh ja kalla nån annan idiot när du själv skriver "idiotåsikter" i två ord (särskrivning)

"Jag menar, det är lika lätt att gilla twilight som att få din mamma på rygg." <--- jaha, hon måste hålla sina åsikter för sig själv men du har full rätt att skriva massa skit (= dina åsikter?) om hennes mamma? (det var förövrigt dagens diss!!)



OMG jag dör av skratt! Bara genom att läsa kommentarerna här kan man ju se hur hjärntvättade folk har blivit. Jag menar inte ens dom efterblivna "gangstazen" från min förra skola skulle säga en sån kass "diss" utan att skämmas?! (som tur var är dom inte tillräckligt bra på att läsa för att kunna smittas av twilight-sjukan)



ÅÅÅHHH diediedie hoppas ni alla hamnar i twikight-himlen och får slicka stephenie meyers rövhål!!!!!!

2009-08-11 @ 22:46:06
URL: http://cheetahstreet.blogg.se/
Postat av: Sara

twilight twilight twilight twilight ! HAHAH !! :D :D :D Du får ju ha dina egna åsikter men håll dem för dig själv eller gör som du vill , skriv hur mycket du hatar den men , gör dem inte så jävla äckliga !!!

2009-08-11 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0