TWILIGHT SUCKS - DEAL WITH IT!!!!!


Det är inte så bara, utan varenda karaktär helt platta, tråkiga Bella, utvecklas inte heller något under sagans gång, inte heller hennes frågor utvecklas. Yay!

Charlie råkar bara vara bekvämt borta och skita i allt? Det är så jävla overkligt. NEJ!!!!!

Antingen har Stephenie Meyer ADHD och glömmer bort vissa detaljer, för alla är så jävla bekväma och bara skiter i vad som sker..
Jag får en bild framför mig.. Det är en stad och alla går runt som robotar, inga känslor, ingen själ i blicken och bara en massa meningslöst skitsnack som bara sägs... Inget har någon mening. Det är så jag ser på Twilight då och då..

Jag känner liksom, "wow jag måste läsa om böckerna och ge dom en ny chans", men jag känner verkligen inte att jag vill offra alla dessa timmar åt de böckerna, för dom är så jävla värdelösa. Jag ogillar dem mer och mer och det är så jävla uttråkande och jag blir bara helt matt och ställer tillbaka bokjäveln på hyllan! Där får som stå, men snart tröttnar jag riktigt jävla hårt att jag fixar en tunna, sen så drar jag ut, en sida i taget och tänder på alltsammans. Det vore faktiskt väldigt befriande och skulle nog kännas väldigt skönt!





No offence, men Twilight SUGER!!!!!!!

P´ce!

Kommentarer
Postat av: Anonym

no lifer

2009-08-21 @ 20:31:19
Postat av: Anonyma anna

Oj, tänk, du skulle kunna vara nobelpristagare om du la din energi på något vettigt.

2009-08-21 @ 20:43:45
Postat av: hana

haha vad är det för jävla musik på bloggen? xD

2009-08-21 @ 21:01:25
URL: http://elbloggodehana.devote.se/
Postat av: Emma

Onödigt av dig att lägga energi på sånt här, öppna ögonen och förstå att folk tycker olika istället. Du behöver inte sprida dina negativa åsikter över nätet, för det gör ingen nytta. Jag blir så trött när jag ser människor som ödslar tid på det här sättet. Väx upp!

2009-08-21 @ 21:05:13
Postat av: Nicole

Vad tror du att du får ut av detta då?

Alla har olika åsikter, men dina ord är dom som gäller, eller vaddå?

Så jävla löjligt... För övrigt är filmen den bästa som gjorts... Har du gjort nåt vettigt och bra i ditt liv? Det speglar sig inte här i alla fall.

2009-08-22 @ 19:35:11
URL: http://andariel.se
Postat av: felicia

och ändå är du SÅHÄR hängiven. fascinerande.

2009-08-26 @ 02:37:02
Postat av: Anonym

du har fan rätt, din blog är fan den besta på hela marknaden asso jag svär!!!!

älskar den, följer den och vill att du uppdaterer meeeeeeeerar

2009-08-29 @ 20:15:35
Postat av: Ida

Jag älskar den också! :>

Älskar att kolla på bilderna och sånt x)

Men om man inte gillar att läsa om vad andra tycker så kan ni ju skita i't! (säger till dem som skrivit att bloggen är onödig)

2010-07-13 @ 11:30:30
URL: http://taxelax.blogg.se/
Postat av: Stardust

Hej.Först vill jag bara säga att din blogg är riktigt bra! Jag är faktist ett Twilight fan. Men det är kul att läsa det du skriver om ändå... Man märker verkligen hur mycket tid du lägger ner på att hata Twilight, haha! Det är en sjukt rolig ide men aa... Alla tycker olika. Twilight är en romantisk film, romantik, fantasy. Vet inte hur gammal du är... men det är mest små tjejer/killar som gillar filmen. Det finns ju stora också... det ser vi ju på "Twilight Mammor"! Tycker att det är ganska onödigt att andra skriver att du ska lägga ner! För det tycker jag verkligen inte att du ska göra. Dina fans gillar ju dina bilder och dina texter. Hatar man Twilight så gör man :P

Ha en bra Dag! ;)

2010-07-14 @ 23:17:14
URL: http://officielstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0