Simon, du är en Twilight-tönt!


Tack för dina fina kommentarer!

Den här kommentaren fick jag precis av Simon Blomm:


"asså.

för det första.

såg twilight förra året. jag = förtrollad.

satt med böckerna och cola i 121 dagar.

MEN JAG GÖR INTE EN FUCKING BLOGG OM DET!

för det andra.

Jag såg New Moon nyss. Jag = beroende.

MEN JAG GÖR INTE EN FUCKING BLOGG OM DET!

för det tredje.

skaffa ett liv, stop hatin' on Stephanie Meyer.

det bevisar att du är avis på en av dom bästa författarna nånsin. HON HAR FÅTT MASSVIS MED PRISER FÖR BÖCKERNA!

asså. twilight är som en religion.

det finns lika många kristna som det finns twilight älskare.

så skaffa fakta innan du "livlöse" gör en blogg om det.

XoXo / simon blomm. ;)"


Ser ni nu, vad Twilight gör med människor?! Jag tycker att det är sorgligt, men samtidigt så otroligt kul att se vad människor gör med sina liv när det handlar om Twilight!



Simon(!), du säger att jag är en "livlös"......... ursäkta mig men "satt med böckerna och cola i 121 dagar." .......HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA...................
...........


Hahahahahahah!
Tack, du gjorde min dag!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA LOL! "det finns lika många kristna som det finns twilight älskare." absolut.

2009-12-04 @ 22:52:32
URL: http://cookiesenabled.blogg.se/
Postat av: linnea

"det otroligt kul att se vad människor gör med sina liv när det handlar om twilight"



dude, det är DU som skriver en blogg om det

2009-12-05 @ 13:31:25
URL: http://barkas.blogg.se/
Postat av: ☆Josefine☆

Simon är bara bäst! ;)

2009-12-05 @ 17:54:18
URL: http://rosabling.blogg.se/
Postat av: simonblomm.

asså åhh rövhål.



DU SUGER LIKA MYCKET SOM TWILIGHT GÖR.



så ju mer du skriver att det suger, suger du lika mycket?? idiot.

2009-12-05 @ 19:01:02
URL: http://simonblomm.blogg.se/
Postat av: tvi på twilight

ahahhahahahahaahhaaha vilken fjantig liten pojke. din blogg e bäst! :D

2009-12-05 @ 20:00:46
Postat av: Anonym

JAG TROR JAG DÖR SNART HAHAHAHAHAHA jag har aldrig skrattat såhär mycket HAHAHAHAHAHAHA

2009-12-06 @ 20:28:53
Postat av: irma

HAHAHA att Stephanie Mayer skulle vara en bra författare? språket är kasst i hennes böcker.

2009-12-12 @ 18:32:16
URL: http://citynoise.blogg.se/
Postat av: Jc

Irma du kan ju inte äns stava hennes namn din tönt!

Du är antaligen en liten fjortis som inte äns läst böckerna.

gå och dö din patetiska människa.

Eew.

2009-12-29 @ 13:08:25
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/
Postat av: Hetalia<3

Harry Potter är en religon!!!!!Harry Potter<33

2011-01-28 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0