TWILIGHT S-u-g-e-r

När jag vill se vampyrer, då tänker jag inte på Twilight. Vilket ni förmodligen gör.
När jag vill se vampyrer, då tänker jag på galna psykopater som sliter människor i stycken. Det ska spruta blod och vampyrerna ska festa loss på människan!

Wow, ni är så, väldigt hjärntvättade så ni förstår inte ens vad det är ni håller på med. Edward är en, ja.. "Vampyr", men han glittrar!

Snälla, ni som kan ALLT om Twilight... Vart ifrån fick Stephenie Meyer det ifrån? Att vampyrer glittrar vid kontakt med solljus?!11





"VAMPIRES DON´T FUCKING SPARKLE. AT ALL.
THEY MADE VAMPIRES INTO SOME SPARKLING FRILLY FAGGOTS."

Ja, ni ... jag kan ju inte göra något annat än att hålla med! You know it!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hmm det har väl att göra med att vampyrerna i twilight ska vara iskalla... och som alla vet glittrar is i solsken ;)

2009-09-02 @ 18:00:32
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Gulliz

Åh tack för alla fiina kommentarer!!

:) Hoppas allt är bra!! KRAM

2009-09-02 @ 21:57:54
URL: http://moosefreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju störd? det är böcker, fantasi. idiot. har du inte lärt dig något mer än ordet suger? du kanske borde gå en språkkurs i svenska. skaffa dig ett liv!

2009-09-07 @ 18:21:23
Postat av: amanda

asså det ända skälet att du har den här bloggen är att du inte har något liv eller riktiga vänner så jag säger bara det här en gång ta och skaffa dig ett liv!!

2010-07-11 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0