Åååå lilla gosingen!



Nutte då.. lillfisen Edward hahhahaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där outfiten passar honom perfekt. gay

2010-08-25 @ 15:14:14
Postat av: Anonym

<3 som den första kommentaren sa OUTFITEN E PERFECT HE IS SO GAY

2010-08-30 @ 21:43:18
Postat av: ?

Asså sry men jag är tvungen, har du något problem i hjärnan? bara för att man gillar twilight å sånt betyder inte det att man slutar jobba å göra läxorna! å vafan, va har du me de å gö? om andra gillar han LÅT DOM GILLA HAN DÅ ? hatar du han....kul för dig, håll de för dig själv. Sluta babbla som en sur käring! Ja, vi gillar han å han e snygg å vi SKITER 100% I FOLK SOM DIG SOM HAR TYP PROBLEM I FITTAN Å INTE GILAR NÅGOT, SNILLUNGE SKAFFA LIV ISTÄLLET FÖR ATT GÅ Å SKRIVA OM SÅNT DU SKA HÅLLA KÄFTEN OM!! Tack för mig ;)

2010-09-08 @ 17:39:25
Postat av: Miku

Kommentar ovan: Jag ser inga "Ni får inte gillar Twilight eller Robert Pattinson"-skyltar...

2010-12-04 @ 22:45:47
Postat av: Wild in twilight

jag säger bara:

jag tycker det inte e snällt av dig att mobba bakom ryggen på de i twilight!!

Jag tror inte du skulle vilja att alla i hela universum skulle gå och säga saker om dig te.x:

åå, han e GAY, han e FUL/hon e lesbisk, hon e ful!

jag har en blogg om twilight men det är bara skämt för jag älskaaar bara twilight.

GET A LIFE PLEAS!!

hejj dåå ;DDD (love twilight).<3

2011-01-13 @ 08:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0