Dagens kromosomfel #1



Namn:
Catherine Fletcher
Ålder: 37(!)
Bor: Surrey
Fav. karaktär: Alice


Hon säger:
"Jag har läst varje bok fem gånger och jag ser filmerna nästan dagligen, jag gör scrapbooks som innehåller all information om varje karaktär.
Jag har även gjort en twilight-jacka och en twilight-väska och jag har på mig mina vampyr-linser varje dag.
Jag gör även twilight-halsband till mina vänner som dom måste ha på sig när dom träffar mig. Twilight är mitt liv!"


Då säger jag:
Jag antar att du är en ogift oskuld.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf skriver du om dig själv? :O

2010-08-14 @ 21:02:28
Postat av: erica

Jag tycker om serierna men jag förstår varför du tycker att det blir så jävla överdrivet för det blir det. Som hon till exempel, helt sjukt! Hon är nästan lika gammal som min mamma. Hon tycker om filmerna men hade hon hålklt på sådär skulle jag knappast gå i närheten av henne ;o Det är sjukt!

2010-08-14 @ 22:36:24
URL: http://ericakyhlstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

Om nu twilight suger och är så himla dåligt - varför ödslar du/ni då tid på att skriva en blogg om hur dåligt det är? Leta efter twilightvideos på youtube? Leta fakta om twilight, just för att konstatera att twilight suger. Om jag vore du/ni som ligger bakom den här bloggen och skriver alla inlägg, så skulle jag lägga min tid på något annat, som något vettigare. Det måste verkligen vara superkul att driva en blogg om något man hatar. Vilket kul liv ni verkar ha! ;)

2010-08-14 @ 22:37:00
Postat av: Anonym

Asså, har inte med det här att göra, men tänkte att jag skulle skriva en grej, du kanske kan skriva de i din blogg sen.. Men i alla fall.

Bella Swan måste vara både det tråkigaste och det mest ologiska som har drabbat jorden i människoväg. Verkligen, Bella är den tråkigaste, känslolösaste och absolut ointressanta människan i världen. Hon har ingen attityd, framför aldrig åsikter och behöver ofta räddas. Ändå kretsar både killar och tjejer runt henne hela tiden? Varför? JO; För att Twilight inte är något annat än Stephanie Meyers patetiska försök att leva ut sina bisarra fantasier i en bok, och långt ifrån verkligt, vilket en del tydligen inte kan fatta. Att sitta passiv, blek likgiltig i ett hörn kommer snarare leda till att du blir mobbad än att drömkillen upptäcker dig. Det är troligare att han mobbar dig. That said; Keep writing bitch ;)

2010-08-14 @ 23:29:45
Postat av: Miriam

What a freak!

2010-08-14 @ 23:41:17
Postat av: Isa

Oj

2010-08-15 @ 20:47:27
URL: http://fearmypencil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0