Dagens kromosomfel #2




Namn: Lisa Hennessey
Ålder: 37 (!!!)
Bor: Surrey
Fav. karaktär: Carlisle


Hon säger:
"Jag har en tatuering på min axel där det står "Bit mig Carlisle" med hål och blod. Jag har pratat med Peter Facinelli, som spelar honom och jag följer varje steg han tar med hans iPhone applikation som heter Appinelli. Jag tittar inte på nästkommande films trailer för jag vet inte hur jag skulle kunna hantera den situationen. Jag vet att jag skulle kollapsa eller bli galen på något sätt!"


Då säger jag:
Wow, du måste också vara en ogift oskuld.


Kommentarer
Postat av: Isa

En stalker? O_o Hon behöver vård.

2010-08-15 @ 20:51:29
URL: http://fearmypencil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0