Dagens kromosomfel #3



Namn:
Maxine Paylor
Ålder: 33 (!!!!!!!!)
Bor: London
Fav. karaktär: Edward


Hon säger:
"Om jag skulle träffa Robert Pattinson så skulle jag döö. Jag har sett New Moon-trailern över 1000 gånger och jag har Twilight-ringsignalen av Muse, posters, böcker, tröjor - ja allt jag kan få tag i som har med Twilight att göra. Saker som jag köper på internet från andra länder är jättedyra men det är det värt. Jag MÅSTE ha det. Det är Robert värd!"


Jag säger:
Oj, ogift oskuld. Enough said! Det här väntar er, om ni inte slutar i tid! SLUTA!!



Kommentarer
Postat av: YUKI! :3

Öh.. Den där "Twilight-ringsignalen av Muse" heter faktiskt Supermassive Black Hole, wannabe owo

2010-08-16 @ 12:21:07
URL: http://angvaktarnshufflepuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0