Fyfan så bra!




HAHAHA! Så rätt!!

Kommentarer
Postat av: julius

jag gillar di

2010-08-13 @ 12:42:09
Postat av: julius

jag gillar din blogg den är bara såå cool!

2010-08-13 @ 12:43:13
Postat av: Anonym

blogga om vad du tycker om den nya filmen som kommer på bio den 18. Vampires suck! Hihi.

2010-08-13 @ 17:24:11
Postat av: jenny

Jag förstår inte hur du kan spendera tid på detta? Att göra en blogg om hur mkt du hatar Twlilight. Vad får du ut av detta? Jag är inget stort fan av Twilight heller, men detta är att överdriva!

2010-08-13 @ 22:14:31
Postat av: Anonym

Jag har ingenting emot din blogg.

Alla får tycka vad dom vill om Twilight.

Men är du inte lite mesig, när du sitter och klagar på alla som gillar twilight och att du inte bryr dig, när du egentligen gör det eftersom du måste starta en 'twilightsuger'-sida? Det är nästa pinsamt att du kan bry dig så mycket om något du egentligen inte ens tycker om. Att lägga ned tid varje dag på någonting man inte tycker om. Undra vem som är lame här?

2010-08-13 @ 22:43:26
Postat av: Alice

Fan jävla fucking nolifer som sitter och klagar på andras liv, jag ska ge dig ett råd. Skaffa dig ett eget??!!

Det är lixom du som inte har nån utvecklad hjärna, du dissar bara twiligt för att du fan inte fattar ett jävla piss!

Moget att skaffa en blogg om att nånting annat suger, alla dina besökare kollar den bara för att du är så jävla patetisk!



Twilight suger inte, det är du som suger!

2010-08-14 @ 10:41:43
URL: http://ttiepjjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att döma av din blogg verkar du inte ha mycket till liv heller, "Alice". Läs detta, om din hjärna har plats nog att ta in det efter allt twilightskräp.



-->http://fuckyeahtwilightsucks.tumblr.com/post/137071004/100-reasons-why-twilight-sucks

2010-08-14 @ 23:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0