Sanningen om TwiTards

Jag ska berätta en sak, som jag hoppas går in i era outvecklade hjärnor. Så här är det... Ni läser en romantisk saga om en glittrande fjolla som heter Edward, och en hjälplös tjej som heter Bella, och anledningen till att ni älskar sagan så mycket är att allt som Bella gör, hur hon lever, det hon säger och det hon känner, det stämmer in på dig! Du läser och tror att du är Bella, och att en vacker dag ska en vampyr komma och stirra på dig när du ligger och sover, för att sen ställa sig i solen och visa sin kritvita och iskalla bringa.... som glittrar och säga "Jag-är-farlig-jag-är-ett-monster-jag-älskar-dig-jag-vill-döda-dig-jag-vill-suga-ditt-blod-jag-är-egentligen-en-blodsugande-zombie-som-ser-ut-som-en-mumie-om-jag-inte-får-människoblod-men-det-är-lugnt-jag-är-vegetarian-jag-dricker-bara-djurblod-och-det-gör- mig-till-vegetarian-jag-tar-livet-av-mig-om-du-dör-jag-vägrar-gå-vidare-du-ska-se-upp-till-mig-och-också-vilja-bli-vampyr-för-vi-är-skitcoola-och-på-köpet-får-du-en-livsförbrukning-av-glitter-dessutom-vill-jag-isolera-dig-från-dina-vänner-och-din-familj-ska-du-säga-farväl-till-för-dom-betyder-inget-för-dig-vi-är-din-nya-familj-*fniss*"

Det roliga är att era hjärnor är så underutvecklade så ni ser inte själva budskapet i böckerna. Alla som går på det här jävla drabblet om denna "kärlekshistoria" är korkade, ointelligenta och alla är idioter.

Jag är inte hemskt ledsen att behöva säga det här, för det är sant.





Ha en fortsatt trevlig Måndag, suckers!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahahaha sååå rätt!!

Din blogg är alltid så rolig att läsa så fortsätt med det:)

2010-08-12 @ 15:05:13
Postat av: Anonym

Du e så jävla patestisk....

2010-08-12 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0