WOW!

Jag fick precis en kommentar! Jag blir lika glad varje gång!

Den här gången var det en tjej... och hon skrev att hon förstår mitt budskap. Det gör mig jätteglad!
Men en sak stör mig... det är att ni fortsätter tjaffsa om att jag "hatar Twilight".. Det är fel, så jag säger det igen.

Hat är en känsla. Jag har inga som helst känslor för Twilight och därmet känner jag inget hat! Mina gästblogare däremot, dom må känna hat, men jag...jag är cool. Twilight är Twilight och jag är här för att skriva av mig.

Jag ska berätta min historia för er om varför jag bloggar om Twilight, fast inte nu. Nu ska jag käka!

Vi hörs sen, älskade fans!




Jag kan verkligen förstå att ni tycker att han är snygg (observera ironin).


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad snygg och läcker han e (ironi)

2010-08-24 @ 20:32:33
Postat av: Anonym

shit vad heeeeet (ironi)

2010-08-28 @ 23:31:59
Postat av: Anonym

Att flame-a Robert hjälper er inte.

FLAME-A TWILIGHT ISTÄLLET! TWILIGHT SUGER!

2010-12-04 @ 22:57:03
Postat av: Alice

Du skriver allt som en twilighthatare brukar skriva, eftersom du skriver värre saker än alla andra gästbloggar.

2010-12-30 @ 21:38:02
Postat av: Ida

fail.

2011-07-13 @ 10:50:08
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0