God Jul..

.i efterskott och Gott nytt år, kära bloggläsare!

Som ni kanske märkt så har jag inte bloggat på ett tag, men jag ser att det ändå varit väldigt mycket trafik på sidan. Wow vad poppis jag är!

Twilight suger, åh så hårt det suger! Jag har träffat många människor som ogillar Twilight, och det gör mig alldeles varm i hjärtat, men så råkar man springa på ett gäng fjortisar, någon fjollig frisör eller en mamma i 38-årsåldern...
O.M.G säger jag bara. Det är så pinsamt. Människor har inga hjärnor. Det här fungerar inte.

Vampyrer finns inte, speciellt inte glittrande sådana... så ge upp! Han kommer aldrig, ni kan vänta på att er glittrande zombie-oskuld ska hoppa in genom era fönster och stirra på er när ni ligger och sover. Inte obehagligt alls..


Jaja, nu har jag väl sagt mitt, jag ville egentligen bara önska er ett Gott nytt år, men det blev lite mer som ni kanske ser.

Nej nu ska jag bajsa, och jag ska torka mig i röven med Eclipse (de andra böckerna är redan borta). Wohoo!



Det måste vara extra jobbigt att suga av en slak kuk.
Vampyr = död = zombie = död = ingen blodcirkulation = inget stånd


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

2011-01-01 @ 18:44:48
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Night

:D DU ÄR TILLBAKA!

Jag typ älskar dig, du är min idol! ( vem fan du nu än är <<)

TWILIGHT SUGEER! :D tack för att du fick mig att inse det! (Y)

2011-01-01 @ 23:17:46
Postat av: Irma

UPPDATERA MER :<

2011-01-02 @ 22:38:10
Postat av: Alice

HAHA älskar bilden!

2011-01-03 @ 16:57:44
URL: http://musikmiranda.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

god jul ;D

2011-01-05 @ 03:43:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Torsten

Haha fan vilken skön blogg idé!

2011-01-17 @ 14:24:50
URL: http://torstens.blogg.se/
Postat av: Cattis the Foxario

De flesta är som Twilight-fans är, men kanske mot något annat. I mitt fall är det att jag är ett extremt Sonic the Hedgehog-fan. Jag påminner om ett Twilight-fan lite, bara det att jag är StH-fan och inte Twilight-fan.

Jag säger inte att Twilight är bra, jag tycker det suger. Men det här "fan-beteendet" har uppmärksammats lite för mycket hos Twilight-fans.

2011-02-01 @ 16:03:26
Postat av: Lol

Jag tänker mig hur Ed sliter som FAN för att få upp den, och så upptäcker han att han inte har någon blodcirkulation.

2011-02-04 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0