Bella älskar Edwards tjocka varma säd!

Varför kan ni inte bara acceptera att jag har mina åsikter om Twilight!?

Kan ni bara suck it up och låta mig skriva det jag vill... inte för att jag bryr mig om era 3 meter långa brev till mig, det är ju inte så att jag läser igenom dom.
Precis som om jag skulle bry mig vad någon annan tycker eller tänker, om min blogg (Tack för er vackra uppmärksamhet).

Och nu pratar jag om Twi-Tards, med andra ord, ni som får ståkuk av Twilight... och inte er som håller med mig *high five*.





Twiligt är SÅ dåligt! Att varje gång jag hör någon annan säga "Twilight" eller om jag ser en affisch eller om jag ser de svenska versionerna av Twilight, så är det riktigt jävla traumatiserande. Jag får seriöst psykbryt och ont i hela kroppen. Jag skulle vilja bränna upp alla ex. av Twilight, samt Stephenie Meyer!

Ja, jag tycker seriöst att det skulle kännas uppfriskande!

Blir ni provocerade nu?
Seriöst, jag har väl rätt till min åsikt? Och jag kan inte hjälpa att jag blir populärare än er på att välja att skriva om just detta! Eller hur?

Rätta mig om jag har fel!? Eller nej, förresten, jag har rätt. Håll bara med och le ett stort och fint leende! Wihiii

Kommentarer
Postat av: Maggiebell

haha, älskar den här bloggen.. skrattar mig bedövad av alla roliga, pricksäkra bilder

2010-07-12 @ 11:06:58
URL: http://maggiebells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla bra asså! Mina kompisar är helt jävla beroende av dem och rådampar när jag säger att de är skit! BAAAAJS

2010-07-12 @ 11:14:31
Postat av: Anonym

HAHAHAAHHAAHAHAHAHA! du e rolig asså..

2010-07-12 @ 11:54:03
URL: http://loveedit.blogg.se/
Postat av: Anonym

sug .... twilight äger dig, e de därför de e så himla känt? E de därför du e så himla mobbad o de e såååå himla kända? E du avis??? E de du som e beroende av twilight? elr hur de e så? du e beroende av de ... de därför du har skapat den här bloggen ....

2010-07-12 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0