Det är bara att svälja och se glad ut!

Varför kan ni inte bara acceptera att jag har mina åsikter om Twilight!?

Kan ni bara suck it up och låta mig skriva det jag vill... inte för att jag bryr mig om era 3 meter långa brev till mig, det är ju inte så att jag läser igenom dom.
Precis som om jag skulle bry mig vad någon annan tycker eller tänker, om min blogg (Tack för er vackra uppmärksamhet).

Och nu pratar jag om Twi-Tards, med andra ord, ni som får ståkuk av Twilight... och inte er som håller med mig *high five*.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du en tjej eller kille som skriver?

2010-07-11 @ 15:10:09
Postat av: helena

ÅÅÅH ÄNTLIGEN NÅGON SOM HÅLLER MED MIG ANGÅENDE TWILIGHT!

Jag hatar twilight. Har sett både ettan och tvåan... och helt seriöst, dem är så jävla överskattade...

och alla dessa små fjortisar som står och skriker så fort de ser en bild på han edward eller jacob? GE ER!



Blir så trött på allt twilight tjafs...

ÄNTLIGEN HITTAT EN BLOGG SOM HAR EN VETTIG MENING!:D

tack för det! :)

2010-07-11 @ 15:19:41
Postat av: Twilight Freak

Twilight Freak Forever

Twilight Freak Forever

Twilight Freak Forever

Twilight Freak Forever

Twilight Freak Forever

Twilight Freak Forever

2010-07-11 @ 15:23:17
URL: http://twilightisinmylife.blogg.se/
Postat av: Hilma <3

FUCK YOU!

2010-07-11 @ 15:28:50
URL: http://hilmajalda.blogg.se/
Postat av: Little miss late

håller med helena :)

2010-07-11 @ 16:15:32
URL: http://www.littlemisslate.devote.se
Postat av: hanna

haha måste fråga kille/tjej? :)



och en till grej, jag själv är ett twilight fan men håller med dig så jävla mycket, jag vill inte ens vara de och jag har faktiskt bara sett tvåan en gång, trean har jag inte sett en det var mer än ett halv år sen jag såg ettan (vilket jag brukade göra varje dag flera gånger om innan ) och bara läst böckerna två gånger och den senaste var gången var i november. Eller jag läste ettan på engelska också men det var bara för att öka kunskaperna inom engelskan. Iaf det jag vill säga är att du är grym ! Du har humor hah! Och den här bilden kan jag stirra på i åra tal och aldrig sluta garva. all min cred till dig ! (:

2010-07-11 @ 23:12:54
Postat av: MalinSofieLarsson

Alltså, jag var helt stuck för låten "neutron star collision" med Muse - tills jag insåg vad den handlade om - Jävla gay twilight - efter det blev det som, guh. Den tappade som värdet i mina ögon/öron(?).

2010-07-12 @ 00:03:33
Postat av: M i c k a

Haha din blogg är riktigt jävla bra! ge mig mer xD

2010-07-12 @ 12:00:00
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0